خبرهای داغ:
عضو شورای شهر شهر الوند ابراز کرد:

چهارمین سالن مجهز ژیمناستیک خاورمیانه در الوند

عضو شورای شهر شهر الوند گفت: هزینه های صورت گرفته در بخش ورزش باعث جلوگیری از آسیب ها و هزینه های اجتماعی برای جامعه و خانواده های عزیز می باشد.
کد خبر: ۸۹۲۰۱۷۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

محمد عبدالله پور عضور شورای شهر الوند در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین در خصوص امکانات ورزشی در رشته ژیمناستیک این شهرستان اظهار کرد: زمانی با توجه به نبود امکانات و تجهیزات مناسب و تنها سالن ژیمناستیک که یک زیرزمین نامناسب بود، یکی از ارزوهایم داشتن سالنی مجهز و با استاندارد مناسب برای این شهرستان بود .
وی افزود : این مهم در زمان ریاست هئیت ژیمناستیک الوند که حدود ۸ سال پیش به عهده گرفتم در ورزشگاه امام علی (ع) محقق شد و اینک سالن ژیمناستیک امام علی(ع) الوند چهارمین سالن بزرگ خاورمیانه و دومین سالن کشور از لحاظ وسعت و امکانات می باشد.
وی یادآور شد: این سالن حدودا در سه سال گذشته میزبان تمرینات تیم ملی ژیمناستیک بوده است.
عبدالله پور در پایان افزود : یکی از اولویت های اصلی این دوره شورا پرداختن بیشتر به امر ورزش با دو رویکرد ایجاد اماکن فیزیکی و مساعدت با هیئت های ورزشی می باشد.
ایشان خاطرنشان کرد: هزینه های صورت گرفته در بخش ورزش باعث جلوگیری از آسیب ها و هزینه های اجتماعی برای جامعه و خانواده های عزیز می باشد.
عبدالله پور ادامه داد: بر آنیم تا با ایجاد خوابگاه در مجموعه ورزشی امام علی( ع) به برگزاری مسابقات کشوری بپردازیم تا باعث انگیزه و پیشرفت بیشتر ورزشکاران عزیز الوند گردد.

3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها