خبرهای داغ:
مسئول حوزه علمیه خواهران استان قزوین بررسی کرد:

ریشه های جنبش بیداری اسلامی

مسئول حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: جنبش بیداری اسلامی در ابتدا از کشور مصر شروع شد و کشورهای اسلامی بسته به میزان آزادی افراد در فعالیت های اجتماعی عضو این جنبش شدند.
کد خبر: ۸۹۲۰۱۹۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

 

حجت الاسلام رضا کاظم لو مسئول حوزه علمیه خواهران استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص جایگاه علما در تبین بیداری اسلامی بیان کرد: جنبش بیداری اسلامی در ابتدا از کشور مصر شروع شد و کشورهای اسلامی بسته به میزان آزادی افراد در فعالیت های اجتماعی عضو این جنبش شدند.
وی با اشاره به هدف و معنای بیداری اسلامی اظهار کرد: احیای عزت و کرامت انسانی، آگاه شدن مسلمانان از عقب ماندگي هااز بین بردن ضعف های اسلامی موجود در جهان اسلام از جمله ادهاف بیداری اسلامی است.
این مسئول با اشاره به جایگاه علما دربیداری اسلامی خاطرنشان کرد: کشور ایران به خاطروجود رهبری معظم و مقتدر پایدار مانده است و دیگر کشورهای اسلامی نیز برای برپایی اسلام و دین باید شاخص درست رهبری را برای خود انتخاب کنند.
کاظم لو خاطرنشان کرد: حضور و وجود علما و بزرگان دینی در تمامی کشورهای اسلامی برکتی بزر است برای رسیدن به اسلام همانطور که مشاهده می کنید کشور عراق در سال های اخیر از فرذمایشات آیت الله سیستانی بهره مند هستند و همین مسئله از عوامل تاثیر گذار در پیش برد بیداری اسلامی است.
1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار