مسئول بسیج ورزشکاران در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

نقش پررنگ رسانه های انقلابی در نشان دادن جنایات علیه مردم مظلوم میانمار

آذرنوش گفت: رسانه ها نقش پر رنگی در نشر این جنایات دارند و اینکه مردم را نسبت به این جنایات حساس کنند خیلی تاثیر گذار است تا همه بدانند چه بر سر مسلمانان می آید و چه طور مردم و بچه های بی گناه سوزانده می شوند.
کد خبر: ۸۹۲۰۲۰۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

داود آذرنوش مسئول بسیج ورزشکاران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: به هر حال جنایتی که توسط دولت میانمار علیه مسلمانان انجام می شود بسیار وحشتناک و فاجعه آمیز است.

وی افزود: مردم دنیا به ویژه مردم کشور ما به این کشتار ها حساسیت دارند و نگرانند و از مسئولین بین المللی می خواهند که اقدام عاجل کنند. جمهوری اسلامی هم با توجه به اینکه همیشه مدافع مظلومان بوده و از آنها حمایت می کرده است به دنبال این است که هم کمک های خود را به آنها داشته باشد و هم در مجامع بین المللی جنایتکاران را محکوم کند.

مسئول بسیج ورزشکاران تصریح کرد: رسانه ها نقش پر رنگی در نشر این جنایات دارند و اینکه مردم را نسبت به این جنایات حساس کنند خیلی تاثیر گذار است تا همه بدانند چه بر سر مسلمانان می آید و چه طور مردم و بچه های بی گناه سوزانده می شوند.

آذرنوش گفت: مردم ما دیندارند و به این قضایا حساس هستند جامعه ورزش کشور ما هم به شدت این جنایات را محکوم می کند و امید واریم بتوانیم به این مظلومان کمک کنیم.

 

ارسال نظرات