خبرهای داغ:
رحیمی خبر داد

آمادگی پلیس برای بازگشایی مدارس

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه با تمام توان برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده ایم بر لزوم ساماندهی سرویس های مدارس تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۲۰۲۲۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین رحیمی در دیدار با رئیس آموزش و پرورش تهران با تاکید بر لزوم هم افزایی و افزایش همکاری بین سازمان‌های مختلف در هر چه بهتر برگزار کردن ماموریت‌های پیش رو، بیان داشت: ما با تمام توان برای آغاز سال تحصیلی آماده ایم و پلیس در این کار ارزشمند پای کار بوده و تمام توانش را به کار خواهد گرفت.

وی افزود: در بخش‌های مختلف انتظامی و ترافیکی از جمله تسهیل عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی، تامین امنیت دانش آموزان عزیز و انجام آموزش‌های همگانی و ایمن سازی محیط‌های پیرامون مدارس تدابیری اندیشیده شده است.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر لزوم ساماندهی سرویس‌های مدارس، عنوان داشت: سرویس‌های مدارس علاوه بر اینکه از اطمینان بیشتری برخوردارند در کاهش بار ترافیکی نیز تاثیر گذارند.

سردار رحیمی بیان داشت: کلانتری‌ها با مدارس حوزه خود باید تماس و تعامل داشته باشند و با همفکری، محیطی امن و آرام را برای دانش آموزان فراهم کنند.

وی بیان کرد: دانش آموزان، آینده سازان کشورمان هستند و همه تلاش ما بر این است که شرایطی را فراهم کنیم تا مسئله تعلیم و تربیت در فضایی امن و آرام و به دور از هر گونه تشویش انجام شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار