دفاع مقدس با ویژه برنامه "آبروی محله" با محوریت شهید شاخص پاسدار مسعود آخوندی برای آشنایی نسل جوان با آرمان‌های شهدا و حماسه هشت سال دفاع مقدس در آستانه هفته دفاع مقدس اجرا شد.
کد خبر: ۸۹۲۰۲۳۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده حوزه حضرت نوح(ع) محمودآباد گفت: در آستانه گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس برنامه شناساندن ویژگی‌های شهدا با محوریت شهید شاخص مسعود آخوندی تحت عنوان برنامه آبروی محله در محمودآباد اجرا شد.

عباس لاسمی در برنامه آبروی محله در پارک طاهباز این شهرستان، اظهار کرد: این برنامه با محوریت شهید شاخص پاسدار مسعود آخوندی برای آشنایی نسل جوان با آرمان‌های شهدا و حماسه هشت سال دفاع مقدس در آستانه هفته دفاع مقدس اجرا شد.

وی افزود: این برنامه در محله‌ای که شهید نامبرده ساکن بوده با ادبیات روان برای عموم مردم در منطقه‌ای پر رفت و آمد که به راحتی دسترسی داشته باشند و کوچه محل برنامه هم بنام شهید آخوندی بوده اجرا شده که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

فرمانده حوزه حضرت نوح(ع) محمودآباد خاطرنشان کرد: در این برنامه از خانواده شهید آخوندی و همرزمان وی درخواست شد که دقایقی به بیان ویژگی‌های شهید برای حاضران بپردازند تا جمعیت جوان و آنهایی که حماسه هشت سال دفاع مقدس را ندیدند بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

لاسمی گفت: در ادامه مراسم مداحی و کلیپی از شهید آخوندی و صحبت‌های مردم منطقه آهومحله درباره ویژگی شهید و آشنایی مردم با فرهنگ ایثار و شهادت پخش شد.

به گزارش فارس، پاسدار شهید مسعود آخوندی در سال 1344 در آهومحله محمودآباد متولد شده و در تاریخ 10 دیماه 1364 در مریوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای آهومحله کنار سایر شهدا مدفون است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها