صداوسیمای استان برای پوشش عزاداری های مردم ولایتمدار استان به خصوص دسته های عزاداری حسینیه اعظم و زینبیه اعظم زنجان برنامه ریزی گسترده کرده و همانند سالهای گذشته با تمام توان پوشش کامل این مراسمات را به نحو احسن انجام خواهند داد .
کد خبر: ۸۹۲۰۲۴۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صداوسیمای مرکززنجان گفت:حسینیه اعظم زنجان بعنوان یک نهاد جریان ساز بعنوان الگو در کشور و بین الملل مطرح است.

صفری با بیان اینکه این مجموعه با ساختار و تشکیلات منسجم توانسته به خوبی به عنوان یک نماد تأثیرگذار و سبک عزاداری مطرح شود افزود: هر سال همه عاشقان و دوستاران اهل بیت در تمامی نقاط کشور و حتی فراتر از مرزهای جغرافیایی ، منتظر این حرکت عظیم در هشتم محرم هستند و از قاب تلویزیون آن راه همراهی می کنند.

وی با تأکید بر اینکه با تمام توان تلاش می کنیم پوشش خبری وتصویری این مراسم به بهترین شکل ممکن به سراسر جهان مخابره شود، اظهار داشت: فضای مجازی هم بستر مناسبی برای انتقال این فرهنگ باشد و امسال با تشکیل معاونت فضای مجازی در صداوسیما و اهتمام جدی رسانه ملی به این حوزه، سعی خواهیم کرد تصاویر این اجتماع عظیم شیعی در پایتخت شور و شعور حسینی را با بهره گیری از این بستر، بیش از پیش نشر دهیم .

مدیر کل مرکز زنجان افزود: هنوز برخی زوایای پیدا و پنهان از حسینیه اعظم و همچنین فعالیت های فرهنگی و مذهبی این مجموعه، وجود دارد که برای مردم شناسانده نشده و می بایست با برنامه ریزی مدون و استفاده از ساختارهای مختلف ، بیش از پیش این حرکت مردمی وحسینی را معرفی کرد.

صفری با اشاره به برنامه ریزی گسترده صداوسیمای استان برای پوشش عزاداری های مردم ولایتمدار استان به خصوص دسته های عزاداری حسینیه اعظم و زینبیه اعظم زنجان، تصریح کرد: معاونت های سیما، خبر و صدا همانند سالهای گذشته با تمام توان پوشش کامل این مراسمات را به نحو احسن انجام خواهند داد .

وی از برنامه مرکز برای تهیه چندین مستند از فعالیتهای مختلف فرهنگی حسینیه اعظم با همکاری این مجموعه، در آینده نزدیک خبر داد.

 

ارسال نظرات