هفته دفاع مقدس نماد مقاومت ملت بزرگ ایران است، مسئولان باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا بتوانیم به نحوی شایسته، دستاوردهای انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید و ایثارگر دوران دفاع مقدس است را به اطلاع عموم به خصوص نسل جوان برسانیم.
کد خبر: ۸۹۲۰۲۷۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه خدابنده با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه آغاز و تا هفتم مهرماه ادامه دارد.

ولی اله به روز شمار هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: جمعه به نام معنویت،اقتدار نیروهای مسلح،وحدت ملی،سلامت،شنبه علم و فناوری،جوانان و سربازان،یکشنبه ولایت مداری،همبستگی ملی،دفاع همه جانبه،دوشنبه اقتصاد مقاومتی،خودباوری،پشتیبانی مردم و اصناف،سه شنبه بصیرت افزایی،دشمن شناسی،بیداری اسلامی،استکبار ستیزی، چهار شنبه رزمندگان، پیشکسوتان، زنان اسوه های صبر و مقاومت، پنج شنبه شهیدان، جانبازان،آزادگان،ایثارگران و جمعه فرماندهان، عزت مداران،حماسه آفرینان نامگذاری شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس،اجری مراسم صبحگاه و نواختن زنگ مهر و مقاومت،شرکت بسیجیان در نماز جمعه،دیدار با خانواده شهدا،برگزاری نشست های پیشگیری از طلاق،یادواره های شهدا،مراسم احلی من العسل،غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و مسابقات مختلف قرآنی و ورزشی از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

فرمانده سپاه خدابنده تصریح کرد: آنچه که امروز ما داریم به برکت خون مطهر شهدا، هوشیاری نیروهای مسلح، تجربه گرانقدر دوران دفاع مقدس و در سایه فداکاری ملتی بزرگ است.

ابراهیمی گفت: امروز روحیه شهادت طلبی، کشور را در برابر حوادث مختلف بیمه کرده و با گوشت و خون مردم و به ویژه جوانان غیرتمند این مرز و بوم و حتی فراتر از مرزهای کشور عجین شده است.

فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نماد مقاومت ملت بزرگ ایران است گفت: مسئولان باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا بتوانیم به نحوی شایسته، دستاوردهای انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید و ایثارگر دوران دفاع مقدس است را به اطلاع عموم به خصوص نسل جوان برسانیم.

وی با تأکید بر این که برنامه های هفته دفاع مقدس باید باشکوه برگزار شود گفت: شهدا، هستی و جان خود را برای عزت و سربلندی کشور هدیه کردند تا امروز ما با عزت و اقتدار در این اقیانوس متلاطم، حرفی برای گفتن داشته باشیم، پس باید با یک برنامه ریزی خوب این ایام را به نحو شایسته برگزار کنیم.

ارسال نظرات