خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه:

برنامه های هفته دفاع مقدس زیرکوه با رنگ و بوی عاشورایی برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه گفت: به علت همزمانی ایام هفته دفاع مقدس با ایام محرم، سعی ما بر این است تا برنامه های هفته دفاع مقدس زیرکوه با رنگ و بوی عاشورایی برگزار شود.
کد خبر: ۸۹۲۰۳۰۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

ابراهیم کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج  از خراسان جنوبی اظهارداشت: هفته دفاع مقدس يادآور رشادت و پايمردي رزمندگان اسلام و شهداي والامقامي است كه با نثار جان خود ، از ميهن، دستاوردها و ارزش هاي انقلاب پاسداري كردند تا امروز كشور در آرامش و امنيت کامل به سر ببرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ماست تا حماسه ها، روحيه رشادت طلبي و دلاورمرديهاي رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را  براي نسل نوجوان و جوان كشور تبيين کنیم چرا كه ترويج فرهنگ دفاع مقدس انقلاب را در مقابل تهديدها و ترفندهاي دشمنان بيمه مي‌كند.

 وي با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان زیرکوه، تصريح كرد: هر قدر ياد اين ايام را گرامي بداريم به همان اندازه بر افتخار ما افزوده خواهد شد و به همین مناسبت برنامه های زیادی در ایام هفته دفاع مقدس در شهرستان زیرکوه برگزار خواهد شد.

کریمی بیان داشت: مراسم  رژه نیروهای مسلح شهرستان در ساعت 8 صبح جمعه 31 شهریور ماه و در اولین روز از هفته دفاع مقدس با حضور گردانهای بیت المقدس،‌ امام حسین(ع) گردان مالک و نیروهای انتظامی برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه ادامه داد: اجرای رژه موتوری با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر،  با نصب پلاکاردهایی با مضمون امر به معروف بر روی وسایل نقلیه نیز در اولین روز از هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته خواهد بود.

وی به سایر برنامه های این هفته اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی با حضور 15 پایگاه مقاومت خواهر،دیدار با خانواده شهدا، دیدار با ائمه جمعه و جماعت،برگزاری همایش پیشکسوتان بسیج،‌ برگزاری مجمع عالی بسیج شهرستان، جشنواره سرود لاله های زینبی خواهران بسیجی، یادواره شهدای روستای افین و استند ، افتتاح پایگاه مقاومت استند و شیرخند، برنامه های عزاداری در سطح پایگاهها و ناحیه مقاومت شهرستان،‌ دیدار فرمانده سپاه استان با خانواده شهدای شهرستان و خانواده های همکاران و بسیجیان از برنامه های شاخص این هفته خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه اذعان داشت: با توجه به همزمانی ایام هفته دفاع مقدس با ایام محرم، هدف ما زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورا خواهد بود و سعی ما بر این است تا برنامه های هفته دفاع مقدس زیرکوه با رنگ و بوی عاشورایی برگزار شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها