محفل داستان با حضور محمدرضا گودرزی برگزار می شود

به منظور گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد محمدحسین شهریار نشست کارگاهی ادبی داستان نویسی با عنوان" محفل داستان " در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۲۰۳۰۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه­ی 8 و فرهنگسرای گلستان ؛ این نشست کارگاهی با هدف آموزش مباني داستان ، باهم­خواني داستان­ها ، رفع دغدغه های نویسندگی ، سبک شناسی نویسندگی داستان ، بررسي عناصر و نقد و بررسي داستان کوتاه و تازه های نشر در حوزه کتاب و کتابخوانی با حضور محمدرضا گودرزی برگزارمی­شود.

در این نشست داستانی به انتخاب محمد رضا گودرزی خوانده می شود و سپس این منتقد و نویسنده درباره شخصیت ، سبک آثار، ویژگی ها و دغدغه های نوشتاری و نویسندگی نویسنده منتخب سخنان کوتاهی را ایراد می کند و در ادامه آثار داستانی اعضای این کارگاه مورد نقد و بررسی این کارشناس و منتقد و حاضران در آن قرار می گیرد.

علاقه ­مندان برای شرکت در این نشست می توانند عصر روز سه شنبه 28 شهریور ماه ساعت 15 به واحد کتابخانه فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک ، میدان هلال احمر ، خیابان گلستان ، جنب پارک فدک مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیش ­تر با تلفن 77827730 تماس بگیرند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار