خبرهای داغ:
مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان قم مطرح کرد
مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن‌ ابیطالب(ع) استان قم گفت: سال گذشته 12 استخر پرورش ماهی را در استان با پرداخت تسهیلاتی به میزان 310 میلیون تومان راه اندازی کردیم.
کد خبر: ۸۹۲۰۳۲۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

حسین فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با اشاره به ظرفیت‌های استان قم در بخش تولید اظهار کرد: این استان در زمینه پرورش ماهی پرورشی عملکرد خوبی داشته است و سال گذشته 12 استخر پرورش ماهی را در استان قم با پرداخت تسهیلاتی به میزان 310 میلیون تومان راه اندازی کردیم.

وی ادامه داد: همچنین پرورش شترمرغ با اقلیم استان قم سازگار است و سال گذشته برای راه اندازی 16 واحد پرورش شترمرغ در استان 320 میلیون تسهیلات دادیم.

وی با اشاره به سودآوری کاشت گیاهان دارویی بیان کرد: کاشت گیاهان دارویی در استان قم نیاز به مصرف آب کمی داشته اما سوددهی بالایی دارد.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن‌ ابیطالب(ع) استان قم افزود: از ایجاد صنایع تبدیلی در استان قم استقبال شده است، اما باید صدور مجوزها در این زمینه در استان تسهیل شود.

فرهادی با اشاره به حوزه‌های فعالیت سازمان بسیج سازندگی اظهار کرد: این سازمان در زمینه برگزاری اردوهای جهادی، توسعه اقتصاد مقاومتی و اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی فعالیت می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در سازمان بسیج سازندگی به دنبال کمک به دولت هستیم و از دستگاه‌های دولتی می‌خواهیم که از کمک رایگان بسیج استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها