خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهبندان گفت: به علت تقارن هفته دفاع مقدس وایام سوگواری امام حسین (ع) بیش از50عنوان برنامه با رویکرد عاشورایی وفرهنگ ایثار و شهادت در نهبندان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۲۰۳۳۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

علی شاهوردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این دوران را ایام طلایی تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: رزمندگان اسلام در8 سال جنگ تحمیلی با اخلاص ومعنویت وروحیه انقلابی واستکبار ستیزی برگرفته از امام حسین (ع) پا در رکاب ولایت گذاشتند و به دفاع از ایمان و ناموس مردم پرداختند.

فرمانده سپاه ناحیه نهبندان گفت: دهه اول محرم ، دهه ترویج ایمان وحرکت جهادی ،انقلابی واستکبار ستیزی برگرفته از قیام حضرت سید الشهدا(ع) است وامروز شیعیان ابا عبدالله الحسین (ع) باید روحیه انقلابی واستکبار ستیزی آن حضرت را در خود حفظ و ارتقا دهند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره)در رابطه با دفاع مقدس فرمودند «دفاع مقدس گنجینه گرانبهایی است که از آن میتوان برای ارشاد نسل های آینده استفاده کرد» عنوان کرد: بر ما است که ایام هفته دفاع مقدس که بیانگر رشادت ها و از خودگذشتگی های مردم انقلاب اسلامی است را گرامی بداریم.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان گفت: به علت تقارن هفته دفاع مقدس وایام سوگواری امام حسین (ع) بیش از50عنوان برنامه با رویکرد عاشورایی وفرهنگ ایثار و شهادت در نهبندان برگزار می شود.

 وی ضمن اعلام روز شمار هفته دفاع مقدس گفت: بیش از 65عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد و به علت تقارن هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری امام حسین (ع) سعی بر آن شده که برنامه ها موازی با همین ایام و با رویکرد عاشورایی و فرهنگ ایثار وشهادت اجرا شود.

 شاهوردی اظهار داشت: حرکت نمادین کاروان ورود به کربلا، رژه بسیجیان ونیرو های مسلح ، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده های معظم شهدا ونیز اجرای برنامه آبروی محله افتخار محله ، یادواره شهدا، همایش بصیرتی عشایر، شب شعر وخاطره گویی و همایش زنان اسوه صبر ومقاومت در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها