مسئول کانون مداحان و شعرای آئینی میامی گفت: ششمین آئین تجلیل از پیر غلامان و منادیان حسینی در شهرستان میامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۰۳۳۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

 علی آقایی، مسئول کانون مداحان و شعرای آئینی میامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی گفت: همزمان با فرارسیدن ماه محرم ششمین آئین تجلیل از پیر غلامان و منادیان حسینی با حضور مدیران هیئت های مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) روز چهارشنبه ۲۹ شهریور در هیئت مکتب النبی شهر میامی برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه این مراسم هرسال به همت اداره تبلیغات اسلامی و همکاری کانون مداحان میامی در آستانه ماه محرم برگزار می‌شود، گفت: این آئین چند هدف اصلی دارد که توسعه عزاداری سنتی برای امام حسین(ع) و گفتن توصیه ها لازم به مداحان و مدیران هیئات مذهبی برای دوری از تحریف عزاداری از جمله این اهداف است.

 مسئول کانون مداحان و شعرای آئینی میامی با بیان اینکه در سال جاری از ۱۰ هیئت و منادی حسینی تجلیل می‌شود گفت: سخنران مراسم امسال حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان است؛ و شرکت کنندگان از نوای مداح اهل بیت سید مهدی میر علی اکبری بهره مند می شوند.

 آقایی در پایان گفت: این آئین به همت اداره تبلیغات اسلامی، سپاه ناحیه، کانون مداحان و شعرای آئینی، شورای هیئات مذهبی و کانون بسیج مداحان میامی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها