خبرهای داغ:
در يك سال اخير آمد نيوز به عنوان يكي از كانال هاي تلگرامي و دروغ پرداز با حربه تخريب انقلاب و رهبري و مدافعان حرم از طرف سرويس هاي جاسوسي حمايت شد و با خيانت برخي از عوامل داخلي اسناد بسياري از پرونده هاي كشور در اختياراين كانال تلگرامي قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۲۰۳۳۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در يك سال اخير آمد نيوز به عنوان يكي از كانال هاي تلگرامي و دروغ پرداز با حربه تخريب انقلاب و رهبري و مدافعان حرم از طرف سرويس هاي جاسوسي حمايت شد و با خيانت برخي از عوامل داخلي اسناد بسياري از پرونده هاي كشور در اختياراين كانال تلگرامي قرار گرفت.
حال با انتشار پيماي در اين كانال خواهان كمك هاي مردمي شده تا بتواند خبرنگاران بيشتري را براي پوشش اخباردراختيار بگيرد.از نكات جالب اين رسانه خائن اين است كه دروغ را آن چنان بزك مي كند كه در ذهن بسياري از مخاطبان زيباتر ازحق جلوه مي كند كه از نشانه هاي نفاق و منافقين بوده كه به برخي از آنها اشاره مي كنيم.
عليرضا رجايي فعال سياسي و روزنامه نگارتوسط آمبولانس به بيمارستان منتقل شد، اجازه ملاقات به خانواده رجايي داده نمي شود، حال عليرضا رجايي وخيم گزارش شده و توفان توييتري درحمايت از عليرضا رجايي. چشم عليرضا بايد تخليه شود. پزشكان سرطان چشم را تاييد كردند.
اما پس از مدتي مشخص مي شود كه عليرضا رجايي از افراد وابسته به سران فتنه در ابتداي سال 94 به دليل بيماري از زندان آزاد شده است و در اين مدت دو سال با دروغ به دنبال زمينه سازي تحريم حقوق بشرعليه ايران بوده است .
شخصي بنام پيمان را نشان مي دهند و در بوق و كرنا كه به خاطر انتقاد از دولت دهم محكوم به شلاق شده و در بررسي ها و رجوع به اسناد متوجه مي شويم كه پيمان به دليل توزيع مواد مخدر در دانشگاه و نگهداري 11 گرم حشيش محكوم به زندان و شلاق شده است. آمد نيوز معتقد است كه دولت نهم و دهم براي براندازي با ميزايران در پنتاگون ديدار مي كند اما دستگيري جاسوسان هسته اي را برنمي تابد و معتقد است كه اينها براي خدمت به وطن جاسوسي كردند.
روح الله زم پسر لوث و ننور حجت الاسلام زم در برنامه اي تعريف شده توسط سرويس هاي جاسوسي غرب ماموريت دارد تا تمام نقاط قوت نظام را مورد هدف قرار دهد و نقاط ضعف را با تعريف و تمجيد برجسته و جاي ارزش ها با ضد ارزش عوض شود.
آمد نيوز با رد صلاحيت رييس دولت نهم و دهم در انتخابات رياست جمهوري تصويري را منتشر كرد كه عده اي در جلوي منزل وي در حال اعتراض و شورش خياباني هستند و متعاقب آن يك سايت استاني در قزوين هم دست به اين كارهماهنگ زداما با انتشار نامه و بيانيه رييس دفتر دولت نهم و دهم دروغ اين جاسوس خانه بر ملا شد.
سپاه پاسداران، قوه قضاييه و رهبر انقلاب جبهه مقاومت مورد هجوم همه جانبه آمد نيوز موساد قرارمي گيرد. در بخش ديگري از عملكرد اين كانال انتشار تصاوير و اخباري مبني تحريك قوميت ها و برنامه تجزيه طلبي در ايران را دنبال كرده و جاي تعجب است كه وزارت اطلاعات و قوه قضاييه هم مي گويند تذكر داديم.
چنان چه يك رسانه داخلي و انقلابي يكي از هزاران مطلب آمد نيوز را منتشر كند كارش با كرام الكاتبين است. در قضيه سيستان و كردستان دعوت مردم به راه پيمايي و تحريك اقليت ها از كار هاي اصلي موساد نيوز براي تبديل ايران به سوريه وعراق ديگر است.
موساد نيوز (آمد نيوز) طرفدار سر سخت داعش و مخالف تمام عيارسپاه پاسداران بوده، موساد نيوز يكي از حاميان البغدادي و شاه عربستان مي باشد اما بر عليه رهبري از هيچ توهيني فروگذار نمي كند.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها