فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: بایستی فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری را به عنوان گفتمان ولایت در جامعه جاری کنیم و امروز بسیج پرچمدار گفتمان ولایت است.
کد خبر: ۸۹۲۰۳۳۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مراسم تودیع و معارفه مدیر کانون بسیج فرهنگیان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مدیر آموزش و پرورش، اعضای شوراری شهر و مدیران مدارس در کانون شهدای محراب برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی رسولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه ولایت از دیدگاه قرآن گفت: دین اسلام بر پنج پایه استوار شده که ولایت یکی از این پایه‌ها است؛ در صورتی که ولایت پذیرفته شود چهار پایه دیگر هم مقبول می‌شود. نعمت ولایت امروز در کشور جاری و ساری است.

وی افزود: حج ما در گرو ولایت است و نه تنها ملت عزیز ما بلکه جهان اسلام هم از نعمت ولایت در زمان غیبت امام زمان (عج) بهره‌مند می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اشاره به قتل، غارت و نسل‌کشی در کشورهای منطقه گفت: به برکت نعمت وجود ولایت امروز در کشور ما امنیت، آرامش و آسایش حاکم است. با قرائت آیه 257 قرآن، به راحتی در می‌یابیم که در رأس جبهه حق ولایت الهی و خداوند متعال است که  انسان‌ها را از جایگاه ظلمت و تاریکی به جایگاه نورانیت و معنویت سوق داده و به سعادت، کمال هدایت و تربیت و رشد می رسند.

سرهنگ پاسدار رسولی ادامه داد: در رأس جبهه باطل طاغوت و شیطان است که انسان‌ها را از جایگاه نورانیت به ظلمت، تاریکی و گمراهی که نتیجه آن اصحاب الجحیم است، سوق می‌دهد.

وی افزود: انسان می‌تواند نورانیت یا ظلمات را انتخاب کند و این کارکرد ولایت است که ما را به سعادت و کمال و در مسیر رشد قرار می‌دهد  و در عصر حاضر و از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی ما از نهضت ولایت به معنای واقعی کلمه بهره‌مند شدیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه احیای اسلام را از دیگر نعمت‌هایی ولایت بعد از انقلاب اسلامی در کشور دانست و گفت: با گذشت چهار دهه، انقلاب از مسیر خود خارج نشده است بلکه مسیر خود را توفنده‌تر از دهه ابتدایی انقلاب و روزهای آغازین انقلاب طی می‌کند و تا زمانی که استقامت، مقاومت و در مسیر ولایت باشیم از صراط الهی دچار انحراف نخواهد شد.

سرهنگ پاسدار رسولی تصریح کرد: مدافعین حرم شهدای عزیزی هستند که مظلومانه و در غربت خون‌های پاک و مطهرشان در زمین جاری و ساری شد تا امنیت، آسایش، آرامش، غیرت، ناموس، شرف و ولایت، اهل بیت(ع) و همه ارزش‌های اسلامی و انسانی در امان باشند.

وی افزود: امروز کسانی که از گفتمان ولایت فاصله گرفته‌اند و نمی‌دانند که ولایت از ما چه انتظار و خواسته‌ای دارد از مخالفان مدافعان حرم هستند. نگاه همه دنیا امروز به ملت ایران که در اوج اقتدار و استقلال، بزرگی و عظمت است، دوخته شده و این مهم هم از برکت نعمت ولایت و خون‌های پاک شهدا و مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و جانبازی‌های عزیزانی است که خود را آماج گلوله‌های دشمن قرار دادند تا از حیثیت، شرف و ناموس این آب و خاک دفاع کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اشاره به جایگاه مدافعین حرم گفت: اگر مدافعین حرم ندای لبیک به ولایت نداده بودند امروز اثری از حرم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق نبود و دشمن هیچ اثری از آنان را برای ما باقی نمی گذاشت و امروز نفوذ کلام ولایت است که جبهه انقلاب را به سوریه و عراق، یمن، فلسطین و شمال آفریقا برده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: بایستی فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری را به عنوان گفتمان ولایت در جامعه جاری کنیم و امروز بسیج پرچمدار گفتمان ولایت است.

وی با اشاره به تکریم و جایگاه معلم گفت: آموزش و پرورش، خانواده بزرگ و اثرگذار در تربیت و کادرسازی نیروهای انقلاب است و آرزوی توفیق و سربلندی برای تمام معلم‌ها که در عرصه علم و تربیت به عنوان سنگرنشیان دفاع از انقلاب اسلامی در عرصه تعلیم و تربیت زحمت می‌کشند کمال تقدیر و تشکر و آرزوی پیروزی، سعادت و سربلندی از درگاه متعال آرزو دارم.

گفتنی است در این مراسم از خدمات ارزنده و تلاش‌های خالصانه محمد رشید، مدیر اسبق کانون بسیج فرهنگیان تقدیر و سرگرد پاسدار مجید شیخلر به عنوان مسئول جدید معارفه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات