فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت واین هفته را نمودار برجسته ترین افتخارات ایران اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۹۲۰۳۴۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
به گزاش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تبریک به مناسبت سی و هفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس در نشست خبری با خبرنگاران، به تدویین و تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و گفت:: دفاع مقدس یک اقدام تاریخی است و هیچ ملتی نباید تاریخ کشورش را فراموش کند.

وی به اراده و ایستادگی سربازان دفاع مقدس در سال ۵۹ اشاره کرد و افزود: شور انقلابی، معنوی و دینی برگرفته از مرجعیت دینی و پاسداشت اعتقادات دینی بود که ما را در این دفاع مقدس و درگیری نابرابربا همه دشمنان اسلام پیروز گرداند.

سردار رجبی توانمندی موشکی، آمادگی نیرو‌های مسلح و خودباوری ملی را از برکات هفته دفاع مقدس دانست و اظهار داشت:هفته دفاع مقدس یادآور عظمت‌های خلق شده به دست مدافعین این ملت است.

به گفته وی، حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج روحیه ایثار و شهادت و نهادینه‌کردن فرهنگ جهاد از مهم‌ترین اهداف گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر اهمیت هفته دفاع مقدس در کردستان افزود: مردم کردستان در جنگ تحمیلی هم در برابر ضدانقلابی که ارزش‌های انقلاب و توسعه استان کردستان را هدف قرار داده بودند و هم در برابر دشمنان بعثی جنگیدند و غیور مردان و زنان این دیار با گذشت از جان و مال خود و با ایستادگی به پیروزی رسیدند.

به گفته سردار رجبی، یکی از اقدامات بسیار ارزشمند و چشمگیر سپاه بیت المقدس در کردستان برگزاری کنگره ۵۴۰۰ پیشمرگان مسلمان کرد بود که در سطح بسیار مطلوبی برگزار شد وبه برگزاری این کنگره با یک اقدام فرهنگی بزرگ در سال آینده در کردستان خبر داد.

وی در ادامه به رفع محرومیت در استان اشاره کردو گفت: تا زمانی که مسوولان ما از پشت میز‌های خود بلند نشوند و به مناطق محروم سری نزند عمق محرومیت در این استان را درک نخواهند شد.

سردار رجبی در راستای توسعه و آبادانی هرچه بیشتر استان کردستان تاکید کرد: سپاه تمام توان خود را در جهت رفع محرومیت و محرومیت زدایی به کار گرفته است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات