مسئول بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان گفت: 323پروژه مختلف اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و گروه های جهادی در هفته دفاع مقدس افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید
کد خبر: ۸۹۲۰۳۵۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
سرهنگ پاسدارعلی اکبر جعفری در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان افزود: در طی هفته دفاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر،۳۲۳ پروژه مختلف شامل ۱۳۶ پروژه محرومیت زدایی، ۱۷۰ طرح گروه‌های جهادی و ۱۷ پروژه اقتصاد مقاومتی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: این پروژه‌ها طی ویدئو کنفرانسی در اواسط هفته دفاع مقدس و به صورت همزمان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
وی بیان کرد: برنامه‌های بسیج سازندگی در راستای رفع محرومیت‌ها و عقب ماندگی‌های استان در کنار برنامه‌های دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف دولتی و خصوصی بوده و نمی‌تواند این اقدامات را موازی کاری با دولت دانست.
سرهنگ جعفری تصریح کرد: با کار‌های اقتصاد مقاومتی زمینه اشتغال تعداد قابل توجهی از افراد جویای کار در استتان فراهم شده است.
وی با اشاره به رویکرد قطب بندی محصولات هر شهرستان، تاکید کرد افراد می‌توانند با تشکیل تعاونی از تسهیلات کم بهره و حمایت‌ها و پشتیبانی‌های بسیج سازندگی بهره‌مند شوند.
ارسال نظرات