خبرهای داغ:
نخست‌وزیر عراق با انشار پیامی به مناسب آغاز عملیات جدید نیروهای نظامی این کشور در غرب این کشور اعلام کرد که مرگ و ذلت شکست تنها نصیب داعش خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۲۰۴۴۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حیدر العبادی، نخست‌وزیر عراق در پیامی به مناسبت آغاز عملیات آزادسازی شهرستان «عانه» در غرب استان الانبار در پیامی توئیتری، شکست و مرگ را تنها مسیر پیش‌روی داعش دانست.

در پیام توئیتری حیدر العبادی آمده است: «یک پیروزی جدید دیگر در پیش داریم و داعش چیزی جز مرگ و ذلت شکست به دست نخواهد آورد».

پیش از ظهر امروز بود که یک منبع در ارتش عراق گفت که نیروهای امنیتی این کشور آزادسازی شهرستان عانه در غرب الانبار را از سه محور آغاز کرده‌اند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود گفت که این عملیات با مشارکت نیروهای ارتش، پلیس، نیروهای داوطلب عشایری و با پشنیبانی جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی موسوم به ضد داعش انجام می‌شود.

این در حالی است که نیروهای امنیتی عراق دو روز قبل موفق شدند منطقه عکاشات واقع در غرب الانبار را از لوث تروریست‌های داعشی آزاد کرده و خسارات سنگینی به آن‌ها وارد سازند.

نیروهای عراقی تاکنون مناطق زیادی را در استان الانبار از لوث داعش پاکسازی کرده‌اند، اما همچنان برخی مناطق این استان در اشغال تروریست‌های داعشی است.

منابع امنیتی آگاه گفته اند که تروریست‌های داعشی در حال حاضر در مناطق صحرایی در نزدیکی شهرهای آزاده شده در الانبار، مستقرند و هر از چند گاهی، تحرکاتی را علیه امنیت این استان انجام می‌دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها