یک جهادگر بسیجی در گفتگو با«بسیج»مطرح کرد
موسوی گفت: یکی از اقداماتی که این گروه انجام داد ساخت مسجد جامع برای روستائیان این منطق بود. ساخت مسکن و خانه محرومان هم در برنامه های ما بود که به لطف خداوند این کار هم انجام شد.
کد خبر: ۸۹۲۰۴۶۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳

سید علی موسوی جهادگر بسیجی  و عضو گروه جهادی «لبیک یا زینب» شبستر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این گروه جهادی در مناطق محروم و دور افتاده کشورمان اظهار داشت: ما درگروه جهادی لبیک یا زینب (س) به روستاهای شیرآباد و تسوج خدمات مختلفی را در حوزه های عمرانی، پزشکی، بهداشتی و فرهنگی ارائه می دهیم.

این جهادگر بسیجی در ادامه مطلب افزود: ما بیشتر در این مناطق اقدامات عمرانی را پیگیری می کنیم البته برای این اقدامات باید هزینه کرد که ما در حد توان انجام می دهیم اما مشکل اساسی عدم تامین بودجه است که مسئولان همکاری نمی کنند.

عضو کروه جهادی لبیک یا زینب خاطر نشان کرد: یکی از اقداماتی که این گروه انجام داد ساخت مسجد جامع برای روستائیان این منطق بود. ساخت مسکن و خانه محرومان هم در برنامه های ما بود که به لطف خداوند این کار هم انجام شد.

موسوی یادآور شد: در رابطه با ارائه خدمات پزشکی و درمانی درخواست اکیپ پزشکی کرده ایم که به روستای محروم علی اکبر لو اعزام شوند و امکانات درمانی و بهداشتی را برای روستائیان فراهم سازند.

ارسال نظرات