خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین از برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در شهرستان فامنین خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۰۴۹۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

اجرای 50 عنوان برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در فامنینحسن بهادری‌یکتا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در طول هفته دفاع مقدس بیش از 50 عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه فامنین و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به روزشمار هفته دفاع مقدس عنوان کرد: دیدار با امام جمعه شهر، برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان و ایثارگران، یادواره‌های شهدا، نواختن زنگ مقاومت در مدارس و برگزاری هیات‌های منتظران موعود برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین افزود: از دیگر برنامه‌های این هفته می‌توان به اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم، دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدای اقشار مختلف و اصناف، برپایی نمایشگاه‌های عکس و فیلم با موضوع دفاع مقدس و برنامه بزرگداشت روز سرباز اشاره کرد.

وی خطرنشان کرد: برگزاری مسابقات ورزش در برخی از رشته‌ها، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری شب خاطره با حضور رزمندگان دفاع مقدس، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، کوهپیمایی، پیاده‌روی بانوان بسیجی، افتتاح چند طرح اقتصاد مقاومتی و برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف شهرستان توسط بسیجیان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

بهادری‌یکتا ابراز داشت: این برنامه‌ها با هدف بالا بردن روحیه انقلابی و اطاعت‌پذیری و تبیین رشادت‌های رزمندگان و فرماندهان جنگ تحمیلی و برملا شدن نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات