خبرهای داغ:
درشهرستان فلاورجان برگزارمی شود:

دور شدن از مذهب نزدیک شدن به اعتیاد را به همراه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا موسوی رفتار نامتعارف همراه با اختلاف و تنش دائمی والدین رامنشا شروع اعتیاد کودکان و نوجوانان اعلام کرد و افزود: این والدین هستند که با رفتارخود موجب گرایش فرزندان به اعتیاد را ایجاد می نمایند.
کد خبر: ۸۹۲۰۵۰۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازفلاورجان، حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا موسوی درجلسه ی آموزشی پیشگیری ازاعتیاد درجمع بسیجیان خواهر و اقشار مردم روستای قلعه میرگفت: هر چقدر فرزند و خانواده از مذهب دور شوند یکی از هزاران دلایل گرایش به مواد است.

سید رضا موسوی در ادامه افزود: رفتار نامتعارف همراه با اختلاف و تنش دائمی والدین رامنشا شروع اعتیاد کودکان و نوجوانان اعلام کرد و افزود: این والدین هستند که با رفتارخود موجب گرایش فرزندان به اعتیاد را ایجاد می نمایند.

موسوی تصریح کرد:یکی دیگر از موارد تسهیل کردن راه رسیدن نوجوانان و جوانان به مرز اعتیاد عدم ابراز محبت به فرزندان دختر و پسرمی باشند که ناچار است برون از خانواده به دنبال محبت بگردد و در دام شیاطین و سوداگران مرگ خواهد افتاد.

وی گفت: بدترین مواد روان گردان در حال حاضر شیشه و کراک است که دیگر راه برگشت ندارد و بسیار خطرناک هست و در این موارد و موارد مشابه پیشگیری بهتر از درمان می باشد.

وی در ادامه گفت:دربرخی خانواده ها اعتیاد باعث فقر شدید می گردد و ممکن است حتی زن خانواده به فساد کشیده شود.

درپایان انواع تاثیر مواد مخدر در بدن انسان را برشمرد و گفت: تریاک اعتیادجسمی، شیشه اعتیاد روانی و کراک هم تاثیر جسمی هم تاثیر روانی دارد.

در حاشیه ی مراسم نیز مسابقه ای برگزار شد و به نفرات برگزیده جوایزی اهدا شد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار