یکی از نخبگان بسیج ادارات در گفتگو با «بسیج»بررسی کرد:
حبیب الله آسوده گفت:سواد اقتصادی می‌تواند نقش عمده ای در تحول اقتصادی افراد و بالطبع کشورمان داشته باشد.لذا نقشی موثر درانسجام اجتماعی و اقتصادی دارد و موجب رشد درازمدت اقتصادی کشورمان شود.
کد خبر: ۸۹۲۰۵۱۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

حبیب الله آسوده یکی از نخبگان بسیج ادارات و قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه ) خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مسائل اقتصادی کشورمان از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار است که حل آن‌ها مستلزم آشنایی با دیدگاه‌های صاحبنظران و کارشناسان اقتصادی کشورمان است.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات و دعوت از کارشناسان اقتصادی و ارائه نظر آنان در مورد مشکلات اقتصادی می‌تواند راهکارهای اساسی در مورد اقتصاد را ارائه دهد افزود: سواد اقتصادی و مناسبات مرتبط با علم اقتصادی می‌تواند نقش عمده ای در تحول اقتصادی افراد  و بالطبع کشورمان داشته باشد.

اسوده بیان داشت: آگاهی طبقات مختلف اجتماعی می‌تواند سرنوشت کشور را در عرصه های مختلف زندگی اقتصادی و اجتماعی رقم بزند لذا سواد اقتصادی می‌تواند انسجام اجتماعی و اقتصادی کشور را حفظ کند و موجب رشد درازمدت اقتصادی کشورمان شود.

این نخبه اقتصادی در بسیج ادارات در خاتمه افزود: سواد ابزاری مناسب در برابرمخاطرات اقتصادی و اقتصاد وابسته است لذا میتواند ثبات اقتصادی را در برداشته باشد.نابرابری سواد اقتصادی در نابرابری درآمد هم تاثیر گذار است و نوعی شکاف اقتصادی ایجاد می‌کند. این در حالی است که رقابت پذیری بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی از طریق سواد اقتصادی میسر است.

ارسال نظرات