آیت‌الله طه‌محمدی:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به تحریم‌های جدید دولت آمریکا علیه ایران درباره وضعیت فعلی برجام، گفت: فاتحه برجام خوانده شده است و دیگر چیزی به اسم برجام وجود ندارد.
کد خبر: ۸۹۲۰۵۲۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی  با اشاره به فجایع میانمار و کشتار مسلمانان، اظهار کرد: دولت‌های اسلامی در زمینه کمک به مردم مظلوم میانمار کمک و اقدام خاصی نکرده‌اند که این موضوع جای تأسف دارد.

وی عامل بدبختی مسلمانان را دولت‌های مرتجع در کشورهای اسلامی دانست و با بیان اینکه این دولت‌ها اقدام عملی برای حمایت از مسلمانان انجام نمی‌دهند، بیان کرد: یکی از این دولت‌ها عربستان است که حال و روزش در بی‌توجهی به مسلمانان و عدم توجه به حقوق آنها و پیشرفت‌شان مشخص است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان دولت دیگر را ترکیه دانست و با بیان اینکه اردوغان نیز کاری در موضوع میانمار انجام نداده است، تأکید کرد: مردم از عملکرد این دسته از دولت‌های به اصطلاح اسلامی در قبال مسلمانان جهان باخبر هستند و نیاز به بازگو کردن آن‌ها نیست.

وی با بیان اینکه لیبی و مصر نیز اقدام خاصی انجام نداده‌اند، گفت: مصر به عنوان یک دولت اسلامی، فقط نوکر آمریکاست که جای تأسف دارد.

آیت‌الله طه‌محمدی عنوان کرد: از دولت جمهوری اسلامی ایران انتظار است که همتی در زمینه حمایت از مسلمانان مظلوم در جهان داشته و اقداماتی انجام دهند.

وی در پایان با اشاره به تحریم‌های جدید دولت آمریکا علیه ایران و نقش چندین باره برجام از سوی آمریکا در خصوص وضعیت فعلی برجام، خاطرنشان کرد: فاتحه برجام خوانده شده است و دیگر چیزی به اسم برجام وجود ندارد.
ارسال نظرات