جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان :
جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان در مراسم شعر و خاطره مدافعان حرم و تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم ( شهید علی عظیمی) گفت : آسایش و امنیتی که ما امروز داریم و عزتی که کشور عزیزمان ایران دارد همه از برکت خون شهیدان است.
کد خبر: ۸۹۲۰۵۵۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛سرگرد روح الله ابراهیمی گفت: آسایش و امنیتی که ما امروز داریم و عزتی که کشور عزیزمان ایران دارد همه از برکت خون شهیدان است. شهیدانی که در راه حق با پیروی از ولایت فقیه جان خود را فدا کردند.

ابراهیمی افزود:در این ایام باید ما بیشتر از شهدا برای جوانان بگوییم باید از شجاعت و از خود گذشتگی فرماندهان و سربازان و رزمندگان گفته شود فرماندهانی که در جهاد و شهادت پیشتاز بودند و این روحیه هم در پادگان های آموزشی وجود داشت و هم در میدان نبرد

وی خاطرنشان کرد:درجبهه فرماندهان فقط دستور دهنده و امر کننده صرف نبودند باید از رزمندگانی گفته شود که به دلیل کمی سن تاریخ تولد خود را در شناسنامه ها تغییر می دادند تا به جبهه بروند باید خاطرات جنگ گفته شود باید وصیت نامه های شهدا را برای نسل امروز بگوییم باید از رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بگوییم و از عشقی که رزمندگان به ایشان داشتند باید از امداد های غیبی در جنگ گفت باید گفته شود که فرماندهان چگونه با توسل به حضرت زهرا (سلام الله علیها) و سایر ائمه اطهار در تاریکی شب در میادین مین معبر را به رزمندگان نشان می دادند باید از شهدای مدافع حرم بگوییم شهدایی که برای دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) به شهادت رسیدند.

سرگرد ابراهیمی افزود: در آستانه هفته دفاع مقدس و ایام محرم هستیم به مصداق این بیت: سِر نی در نینوا می ماند اگر زینب نبود..کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود... همه رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس باید با الگوگیری از حضرت زینب (سلام الله علیها) روایتگر حماسه ها، رشادت ها و جان فشانی های شهد اء و رزمندگان باشند.

ارسال نظرات