خبرهای داغ:
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بهار با بیان اینکه زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا از ضروريات است، گفت: مداحان بايد جلوی آسيب‌هايی که وارد فرهنگ عاشورا می‌شود را بگيرند.
کد خبر: ۸۹۲۰۵۶۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹

مداحان از ورود آسيب‌ به فرهنگ عاشورا جلوگیری کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام محمد جمشيدی در گردهمايی بزرگ روحانيون، مسئولين هيئات مذهبی و مداحان شهرستان بهار در حسينيه حضرت ابوالفضل(ع) بیان داشت: زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا از ضروريات است.

وی با بیان اینکه این فرهنگ به همان روش سنتی باید حفظ و حراست شود، افزود: مداحان بايد جلوی آسيب‌هايی که وارد فرهنگ عاشورا می‌شود را بگيرند.

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بهار با اشاره به تأثير فرهنگ عاشورا در حفظ دين مبين اسلام، گفت: حقيقتاً مکتب شيعه پربارترين و بالنده‌ترين مکتب و مذهب در بين همه فرق و مذاهب عالم است.

وی ادامه داد: 200 هيات مذهبی در شهرستان بهار فعال است و در ماه محرم تمام هيات‌های مذهبی شهرستان فعال بوده و برنامه دارند.

جمشیدی افزود: اگر بتوانيم محتوای غنی شيعه و مکتب اهل‌بيت‌(ع) را به زيباترين شکل ارائه کنيم، نه تنها مردم ايران، بلکه دنيا شيفته اين مکتب خواهد شد.

وي تاکيد کرد: با وجود دشمن‌هايی که عليه اسلام به خصوص تشيع وجود دارد، ميل به اسلام روز به روز در دنيا بيشتر می‌شود و اسلام‌گرايی رشد قابل توجهی در دنيا به خصوص در اروپا داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات