مسئول بسیج فرهنگیان سپاه روح‌الله خبر داد
مسئول بسیج فرهنگیان سپاه روح‌الله گفت: امسال دو باب مدرسه الگو و انقلابی را در سطح شهرستان اراک افتتاح خواهیم کرد که برای هر یک از دروس تدریس شده در مقطع اول متوسطه اول پیوست‌های فرهنگی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۹۲۰۵۸۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲

محمد گلی مسئول بسیج فرهنگیان سپاه روح‌الله در گفت‌وگوبا خبرنگار بسیج استان مرکزی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس این قشر گفت: برنامه‌های ویژه و متنوعی برای این هفته در نظر گرفته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، گلباران قبور شهدا، افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس، سخنرانی‌ها و همایش‌های بصیرت‌افزایی و روشنگری، به صدا درآمدن « زنگ مقاومت»، شرکت در نماز جمعه در تمامی شهرستان‌ها و برگزاری مسابقه سند تحول بنیادین به عنوان سند بالادستی آموزش و پرورش در شهرستان زرندیه می‌توان نام برد.

وی افزود: تمامی این برنامه‌ها به غیر از مسابقه سند تحول بنیادین مابقی در تمامی نواحی استان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه روح‌الله تصریح کرد: یکی از اقشاری که در سطح جامعه کنونی ما صاحب تریبون است و نقش اثرگذاری در راستای توسعه ادبیات دفاع مقدس دارد قشر فرهنگیان هستند که جامعه هدف آنان در حقیقت آینده‌سازان ایران اسلامی هستند.

گلی ادامه داد: فرهنگیان بسیجی ما تبیین‌گر رخدادهای و رویدادهایی هستند که در دهه 60 در کشور رخ داده است.

وی افزود: باتوجه به اهمیت مدارس در تربیت نسل آینده‌ساز امسال دو باب مدرسه الگو و انقلابی را در سطح شهرستان اراک افتتاح خواهیم کرد، مدرسه امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در شهر اراک که هر دو در مقطع اول متوسطه نسبت به تربیت دانش‌‌آموزان اقدام خواهند کرد و امیدواریم الگویی در جنبه‌های اعتقادی، اسلامی و مذهبی در بین دیگر مدارس باشند.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه روح‌الله تصریح کرد: موارد پرورشی، تفکری، بصیرتی، اعتقادی در این مدارس حائز اهمیت است و در حقیقت برای هر یک از دروس پیوست‌های فرهنگی در نظر گرفته شده است که تدوین و تدریس خواهد شد تا اثرگذاری خوبی داشته باشند.

گلی ادامه داد: ثبت نام در این مدارس برای عموم آزاد است ولی خانواده شهدا، نظامیان و فرهنگیان اولویت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات