مسئول بسیج حقوقدانان سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد
مسئول بسیج حقوقدانان سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: عمده فعالیت ما در هفته دفاع مقدس، ارائه مشاوره حقوقی ویژه کشاورزان در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی در شهرستان‌های فراهان و تفرش است.
کد خبر: ۸۹۲۰۵۸۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳

ایرانی مسئول بسیج حقوقدانان سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به برنامه‌های این قشر در هفته دفاع مقدس گفت: عمده فعالیت ما در این هفته، ارائه مشاوره حقوقی ویژه کشاورزان در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی در شهرستان‌های فراهان و تفرش است.

وی افزود: در نمایشگاه دفاع مقدس استان که از روز 27 شهریورماه برپا شده است غرفه‌ای تعیبه شده که در این غرفه‌ها نیز مشاوره‌هایی را به مراجعان در حوزه حقوقی خواهیم داشت و روزانه 2 نفر از حقوقدانان ما در این غرفه‌ها حضور خواهند داشت.

مسئول بسیج حقوقدانان سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: تیم‌های اعزامی به شهرستان‌های فراهان و تفرش هر کدام 5 یا 6 نفر هستند. شعار طرح‌ اجرایی بسیج حقوقدانان "آموزش همگانی حقوق" است و با این شعار حرکت می‌کنیم و به تمامی نواحی و شهرستان‌ها اعلام کرده‌ایم که مناطقی که مشکلات حقوقی دارند به ما اعلام کنند تا با اعزام تیم‌های حقوقی نسبت به ارائه مشاوره به آنان اقدام کنیم.

ایرانی بیان کرد: تاکنون در استان مرکزی بیشترین درخواست‌ها از سوی شهرستان اراک بوده و علاوه بر خدمات حقوقی در سطح مساجد شهری در بیش از 10 روستا خدمات حقوقی در حوزه‌های مختلف ارائه شده است.

وی افزود: براساس تفاهم نامه‌ای که با کمیته امداد منعقد شده آموزش‌های حقوقی پیش از ازدواج به مددجویان این نهاد حمایتی در سطح 10 شهرستان‌ها در حال انجام است. تاکنون 2500 نفر در این حوزه آموزش دیده‌اند.

مسئول بسیج حقوقدانان سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: هدف اصلی انقلاب اسلامی خدمت‌رسانی به مردم به ویزه محرومان بود که در عرصه‌های مختلف این خدمات ارائه می‌شود که در ایام مختلف سال این خدمات ارائه می‌شود ولی در طول هفته دفاع مقدس منسجم‌تر و در قالب بهتری به جامعه هدف ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات