خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی سپاه گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۰۵۹۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، به مناسبت هفته دفاع مقدس ،معاونت بسیج سازندگی سپاه گرگان اقدام به برگزاری این نمایشگاه نموده است.

این نمایشگاه به تعداد 6 غرفه و 9 تولید کننده در عرصه های ترشیجات ، خیاطی ،عرقیات گیاهی ،دوغ شتر ،گلخانه وگیاهان دارویی حضور دارند و ظرفیت نمایشگاه فرصت مغتمنمی است که تولید کنندگان بدون واسطه محصولات خودرا به معرض دید عموم قرار می دهند.

گرزین مدیر معاونت بسیج سازندگی سپاه گرگان در حاشیه این نمایشگاه در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: در جهت بزرگداشت هفته دفاع مقدس ویادآوری خاطرات جنگ تحمیلی و رشادت های رزمندگان و شهدای عزیز این نمایشگاه برپا شده است.

وی افزود: با توجه به رویکرد جدید جنگ در دنیا که همان جنگ اقتصادی می باشد ماهم در این هفته مقدس آمادگی خود را در جبهه اقتصادی در معرض نمایش گذاشتیم به همین منظور از تولید کنندگان عزیز دعوت به عمل آمد تا بتوانند محصولات خود را به طور مستقیم بین بازدید کنندگان ارائه دهند.

مدیر معاونت بسیج سازندگی سپاه گرگان با بیان اینکه قطب مصوب شهرستان گرگان تولید ترشیجات وشوریجات است، گفت: در سال گذشته 29 نفر از طریق تسهیلات بسیج سازندگی سپاه گرگان به میزان 400 میلیون تومان مورد حمایت قرار گرفتند که امسال هم با همان نگاه حمایتی در این عرصه از قبیل این اقدامات انجام می پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها