خبرهای داغ:
مدير گروه فقه و انديشه راديو معارف:

برنامه سلوك عاشورايي از راديو معارف پخش مي‌شود

مدير گروه فقه و انديشه راديو معارف از پخش برنامه سلوك عاشورايي ويژه دهه اول محرم خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۰۶۰۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام محمدمهدی صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف برای ایام محرم اظهار کرد: برنامه ناصحان از جمله برنامه‌ها است که از ابتدا تا انتهای دهه اول محرم هر شب ساعت 19:15 پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر محور اصلی این برنامه است که بر اساس سیره و آموزه پیشوایان دینی مطرح می‌شود.

مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف برنامه حقیقت جاودان را از دیگر برنامه‌های رادیو معارف ذکر کرد و افزود: این برنامه دهه اول محرم هر شب ساعت 22:30 پخش می‌شود و نامه‌ها و خطبه‌های امام حسین(ع) از مدینه تا کربلا شرح داده می‌شود.

وی عنوان کرد: برنامه نی‌نوا از دیگر برنامه‌های دهه اول محرم است که هر شب ساعت 23  از این رسانه پخش می‌شود که به شعر و ادبیات عاشورایی می‌پردازد و نقش شعر در ترویج فرهنگ عاشورا تبیین می‌شود.

صفایی یادآور شد: برنامه سلوک عاشورایی در قالب سخنرانی‌های عاشورایی مرحوم آیت‌الله آقامجتبی تهرانی در دهه اول محرم هر شب ساعت 23:30 از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی از پخش برنامه زنده شام غربت نهم، دهم و یازدهم محرم ساعت 19:15 خبر داد و افزود: ایثار در قیام عاشورا در این برنامه تشریح می‌شود. جایگاه والای واقعه عاشورا با توجه به زیارت ناحیه مقدسه از دیگر مباحث مورد تأکید در این برنامه است و همچنین خطبه امام سجاد(ع) در دربار یزید ‌بن ‌معاویه بررسی می‌شود.

مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف یادآور شد: برنامه زنده به ‌رنگ خدا از دیگر برنامه‌های رادیو معارف است که هر روز ساعت 17:15 به منظور تبیین سبک زندگی امام حسین(ع) در آیات و روایات پخش می‌شود.

ارسال نظرات