معاون مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران:
خبرگزاری بسیج: همایش تجلیل از خادمان صنعت برق در آستانه هفته دفاع مقدس، به همت پایگاه مرکزی بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در محل سالن فدک مجتمع فرهنگی حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۰۶۳۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مهندس داود رحیمی معاون مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در این همایش به تشریح فعالیت های اداره برق جنوب تهران، پرداخت و گفت: میانگین قطع برق در حوزه توزیع نیروی برق جنوب نسبت به استان تهران بسیار پایین بوده است. وی افزود: بخشی از خاموشی های این منطقه به دلیل سرقت کابل های معابر صورت گرفته است که ضمن شناسایی و دستگیری سارقان، در کمترین زمان ممکن با تلاش همکاران تلاشگرمان روشنایی معابر تامین شده است.

رحیمی با اشاره به رکورد اجرای 2 کیلومتر کابل خودنگهدار در یک روز، تصریح کرد:  اجرای این حجم عملیات کابل کشی در یک روز، یک کار خارق العاده بوده که به همت همکاران زحمت کش و خدوم اداره برق جنوب تهران انجام شده است.

وی گفت: در راستای کاهش تلفات نیروی برق، اقدام به تعویض کنتور های معیوب نموده ایم که در همین راستا 400 تا 500 کنتور در یک روز تعویض شده است و این عملیات هم به نوبه خود کاری بی نظیر بوده است که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت اقتصاد داخلی بیش از یک میلیارد تومان در 8 ساعت به صنعت برق کمک شده و در آمد حاصل از آن به حساب دولت واریز شده است.     

 رئیس اداره برق جنوب تهران با اشاره به برگزاری برنامه های مهم کشوری در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، از جمله سالروز قیام 15 خرداد، ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، 29 فروردین روز ارتش، هفته دفاع مقدس و ... تصریح کرد: نظر به اهمیت برگزاری این مراسم، ما در طول این سال ها حتی یک لحظه قطعی برق در این مراسم نداشته ایم که همه این موفقیت ها حاصل تلاش های پرسنل دوست داشتنی شرکت توزیع نیروی برق بوده است.

رحیمی با اشاره به وجود 330 هزار مشترک برق در شهرستان ری اظهار داشت: با توجه به آمار بالای مشترکان جنوب نسبت به کل استان، خوشبختانه این منطقه کمترین شکایت و نارضایتی را داشته است.

فرمانده بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان تهران همچنین به تشریح فعالیت های فرهنگی سازمان بسیج شرکت توزیع نیروی برق جنوب پرداخت و گفت: سال گذشته بدون حمایت هیچ شخص، سازمان یا ارگانی، با کمک بچه های شرکت، که با جان و دل کار می کنند، در اربعین حسینی اقدام به توزیع 7000 ظرف شله زرد در ایستگاه صلواتی کردیم که انشاء الله امسال قصد داریم این تعداد را به 14000 ظرف افزایش دهیم. همچنین ظهر روز اربعین با شکوه ترین نماز جماعت را در مقابل ایستگاه صلواتی شرکت برپا کردیم، بیشترین برنامه تقدیر از خانواده های معظم شهدا و نیز بهترین لیگ فوتسال شهدای مدافع حرم را برگزار کرده ایم.

در پایان این مراسم از چند تن از خانواده های معظم شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و نیز 45 تن از پرسنل تلاشگر و فعال شرکت توزیع نیروی برق جنوب تهران تجلیل شد.

ارسال نظرات