فرمانده سپاه ناحیه قوچان هفته دفاع مقدس را فرصتی برای نمایش توان دفاعی و نظامی ایران عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۲۰۷۰۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
سرهنگ عباس فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دفاع مقدس در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و پیشاپیش فرا رسیدن ماه محرم را تسلیت گفت.
 
وی در ادامه هفته دفاع مقدس را روز تجلیل از رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان دانست و گفت: اگر حضور در صحنه همین شهدا و رزمندگان در جنگ تحمیلی نبود وعده صدام که فتح تهران بود با پشتیبانی و حمایت‌های مستکبران جهان محقق شده بود.

فروزان در ادامه با اشاره به حمایت‌های استکبار جهانی از رژیم‌های جعلی نظیر رژیم صهیونیستی و به رسمیت نشناختن حکومت‌های مردمی نظیر حکومت یمن، سوریه و... را نشان از دشمنی آمریکا با این کشور‌ها و حکومت‌های مردم محور دانست و گفت: مدعیان دموکراسی دروغگو هستند و باید این ویژگی آن‌ها به جهانیان اثبات شود.

 فرمانده سپاه ناحیه قوچان گقت: امنیت امروز جامعه و این نظام و انقلاب را ثمره خون پاک شهدا و صبر و استقامت مادران و خانواده‌های معزز ایشان دانست و در هفته دفاع مقدس باید توان دفاعی و نظامی ایران به جهانیان نمایش داده شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها