خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تودیع و معارفه استاندار:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین گفت: با وجود قدم‌های خوبی که در جهت رفع بیکاری و توسعه اشتغال برداشته شده است، با جایگاه واقعی خود فاصله زیادی داریم.
کد خبر: ۸۹۲۰۷۴۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تودیع استاندار سابق و معارفه استاندار جدید قزوین که در سالن شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: خوش آمد می‌گویم به وزیر محترم کشور که برای تودیع و معارفه آمده‌اند و خوش آمد می‌گویم به استاندار جدید و از آقای همتی به خاطر تلاش‌هایی که داشتند قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: نام نیک آقای زاهدی و تعامل سازنده و مهربانانه ایشان را از زبان نماینده محترم ولی‌فقیه در استان کردستان و امام جمعه سنندج شنیده بودم.

امام جمعه قزوین در ادامه به فرصت‌های پیش روی استان قزوین به منظور دست‌یابی به توسعه و پیشرفت روزافزون، خاطرنشان کرد: در قزوین فرصت‌های متنوع و زمینه‌های مساعدی برای توسعه و پیشرفت وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: استان قزوین صاحب مردم متدین، انقلابی و فرهیخته است و در حوزه‌های مختلف اندیشمندان و متفکران زیادی دارد.

وی افزود: قزوین دارای دانشگاه‌ها و دانشجویان متعدد است. حوزه علیمه آن قدمت زیادی دارد و امروز هم فعال است. رهبری فرمودند اگر بخواهم اسامی علما و بزرگان قزوین را بیان کنم ساعت‌ها وقت نیاز است.

عابدینی یاد و خاطره آیت‌الله باریک‌بین را گرامیداشت و ادامه داد: استان قزوین در گذشته چهره‌های اثرگذاری مانند شهید رجایی، شهید بابایی، مرحوم ابوترابی، شهید حسین لشگری و آیت‌الله باریک‌بین داشت که خدمات بسیاری را به استان و کشور ارائه کردند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: فرصت گردشگری که از فرصت‌هایی دیگری است که در استان قزوین وجود دارد اما با وجود تلاش‌هایی که صورت گرفته، به موازات استان‌هایی نظیر اصفهان و شیراز از آن استفاده نکرده‌ایم.

وی عنوان کرد: زمینه‌های کشاورزی و فرصت بی‌بدیل دشت قزوین از ظرفیت‌های عظیم این استان است که در سفر رهبر فرزانه انقلاب به قزوین مورد توجه ایشان نیز قرار داشت و ضروری است مسئولان مطالبات ایشان را در این حوزه پیگیری نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه جدی‌ترین مشکل استان قزوین، مشکل بیکاری است، اظهار کرد: با وجود قدم‌های خوبی که در جهت رفع بیکاری و توسعه اشتغال برداشته شده است، با جایگاه واقعی خود فاصله زیادی داریم و لازم است برای رفع بیکاری و توسعه اشتغال تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد.

عابدینی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه عزت تنها نزد خداوند است، تصریح کرد: امام حسن عسکری(ع) فرمودند هیچ عزتمندی حق را کنار نگذاشت الا اینکه ذلیل شد و هیچ آدم ضعیفی به حق نچسبید الا اینکه به عزت دست پیدا کرد.

وی افزود: شایسته سالاری و سرمایه گذاری بر روی آدم‌های دارای لیاقت و شایستگی، مهم و ضروری است و اگر می‌خواهیم به عزت و سربلندی دست پیدا کنیم باید بدانیم همه عزت‌ها نزد خداوند است.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها