خبرهای داغ:
استاندار سابق قزوین گفت: با مجموعه کارهای انجام شده احساس میکنم مردم از خدمات ۲۱ ماهه گذشته رضایت دارند و اگر کم کاری صورت گرفته مردم حلال کنند.
کد خبر: ۸۹۲۰۷۵۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ فریدون همتی روز سه شنبه در مراسم معارفه استاندار جدید قزوین که با حضور وزیر کشور در سالن فرهنگیان برگزار شد اظهار کرد: خوشبختانه فضای وحدت، صمیمیت، عشق به کار و همدلی بین مردم و مسئولان استان قزوین در این مدت ۲۱ ماهه مسئولیت بنده بسیار عالی بود.
وی افزود: در تولید و اقتصاد دو شاخصه ی اشتغال و صادرات در نظر گرفته شده بود که با توجه به مثبت بودن این دو شاخصه و تغییر نرخ بیکاری نشان داد توانسته ایم اقدامات خوبی را انجام دهیم.
استاندار سابق قزوین ادامه داد: بخش خصوصی با حمایت دستگاه های اجرایی رونق خوبی داشته و علیرغم محدودیت ها خوشبختانه شاهد رشد چشمگیر و توسعه بخش خصوصی بودیم.
وی گفت: با اقدامات انجام شده در ۲۱ ماهه گذشته توانسته ایم آبیاری مدرن را تا۲۰ هزار هکتار اجرا کنیم و با فعال شدن سد نهب و بالاخانلو آب شرب و کشاورزی را تامین کنیم.
همتی افزود: ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی و یک هزار تختخوابی، انتقال آب از سد طالقان برای تامین آب شرب ۱۴شهر و ۱۹۳ روستا از دیگر کارهای انجام شده است.
وی بیان کرد: زمان تحویل گرفتن مسئولیت نرخ بیکاری استان ۱۲.۹ درصد بود که با ایجاد ۲۲ هزار شعل توانستیم این نرخ را به ۱۰.۹ درصد برسانیم.
استاندار سابق قزوین تصریح کرد: صادرات ۶۷۵ میلیون دلاری، حمایت از یک هزارو۲۲۰ واحد صنعتی و توزیع تسهیلات یک هزارو ۲۰۰ میلیارد تومانی موجب شد از بیکاری ۵۰هزار نفر جلوگیری شود.
در این مراسم با حضور وزیر کشور ضمن تقدیر از خدمات ۲۱ ماهه فریدون همتی، استاندار سابق، عبدالمحمد زاهدی به عنوان استاندار جدید استان قزوین معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها