خبرهای داغ:
مجتمع آموزشی خیر ساز 12 کلاسه پسرانه امام رضا(ع) و دخترانه اعظم با اعتبار 350 میلیارد ریال به مساحت دو هزار مترمربع توسط خیر مدرسه ساز اعظم حاج ملا عیسی در مرند افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۲۰۷۵۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این مدرسه با بیان اینکه خیران همواره حامی و بازوان اصلی دولت در اجرای طرح های آموزشی و بهداشتی هستند، اظهار کرد: در 19 دوره برگزاری جشنواره خیران مدرسه ساز در طول چهار سال گذشته، خیران استان 5 هزار و 200 میلیارد ریال جهت نوسازی و تجهیز مدارس متعهد شده اند.
سعید شبستری افزود: طی چهار سال گذشته، از کل مبلغ تعهد شده توسط خیران دو هزار و 600 میلیارد ریال جهت نوسازی و بازسازی مدارس استان هزینه شده است.
وی ادامه داد: حضور گسترده خیران در تمامی زمینه ها نشان از اعتماد آنان به نظام جمهوری اسلامی ایران است که باید مسئولان قدر این اعتماد را دانسته و همواره یاور خیران باشند.
شبستری با تاکید به مسئولان گفت: همه مسئولان باید تمامی زمینه های لازم برای حضور مردم در کنار دولت را فراهم ساخته و در همه امور پشتیبان آنان باشند.
فرماندار شهرستان ویژه مرند نیز در این آیین با بیان اینکه این شهرستان از نظر جذب خیران مدرسه ساز در استان رتبه اول را دارد، گفت: در حال حاظر 136 کلاس درس در قالب 17 مدرسه در سطح شهرستان مرند در حال اجراست.
علیار راستگو اضافه کرد: در حال حاضر تعداد یک هزار و 468 کلاس درس در شهرستان مرند وجود دارد که از این تعداد باید 700 کلاس تخریب و بازسازی شود.
وی بر استفاده از تمامی ظرفیت های شهرستان برای حل مشکلات تاکید و خاطرنشان کرد: تعامل منطقی و دوری از حاشیه و پشتیبانی مردم سه عامل مهم پیشرفت شهرستان است.
راستگو با قدردانی از خیران مدرسه ساز گفت: خانم اعظم حاج ملا عیسی در حال حاضر سه مدرسه دیگر در این شهرستان را تخریب و بازسازی می کند و همچنین دو مرکز بهداشتی و درمانی را نیز تعهد کرده اند.

ارسال نظرات