فرمانده پلیس راه اردبیل ، سراب:

کاهش 83 درصدی تصادفات فوتی در محور اردبیل، سراب

سرگرد اصغری گفت: 83 درصد تصادفات فوتی و 36 درصد تصادفات جرحی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در جاده اردبیل ، سراب کاهش یافته است.
کد خبر: ۸۹۲۰۷۹۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل  ،  سرگرد فخرالدین اصغری فرمانده پلیس راه اردبیل - سراب در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان نیر که با حضور اعضاء  در فرمانداری تشکیل شد اظهار داشت:  در طول اجرای طرح 3 ماهه تابستانی امسال با کاهش پنج نفر متوفیان رانندگی مواجه هستیم که ننسبت به مدت مشابه سال گذشته 83 درصد کاهش یافته و همچنین در بحث مصدومین نیز با کاهش 4 نفری مصدومین موجه هستیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 36 درصد کاهش یافته است.

 

وی با اشاره به آغاز سالتحصیلی جدید گفت: همیاران پلیس لباسی متحدالشکل بعنوان پلیس مدرسه بر تن کرده و دانش آموزان سعی کنند از لباس های با رنگ روشن جهت عبور از گذرگاههای عابر پیاده استفاده کنند و همچنین مسئولان اداره راه جهت رنگ آمیزی عابران پیاده و راههای مواصلاتی اصلی و  فرعی که مدارس در کنار آنها وجود دارد اقدام کنند.
 

در این جلسه مهدی بخشی معاون فرماندار نیر هم با اشاره به آغاز سالتحصیلی جدید از شهرداری های نیر و کورائیم خواست تا در خصوص رنگ آمیزی عابر پیاده مقاب

 

منبع:نیریمیز

 

ارسال نظرات