مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل گفت:یکی از استراتژی های دشمن تنفر از اسلام است که پیش از شروع ماه محرم شبهات و هجمه های مختلف را شروع کرده است.
کد خبر: ۸۹۲۰۸۹۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل  ،  حجت الاسلام نجات فیاضی مسئولی نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در اولین اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان سرعین گفت:بعد از جنگ سرد و فروپاشی شوروی سابق نظم بین‌الملل نیز تغییر یافت و از نظام دوقطبی تبدیل به نظام تک هژمون به رهبری آمریکا شد. این نظام بین‌الملل نیز ادامه یافت تا  که نوید ظهور قدرتی می‌داد که  کیسینجر استراتژیست برجسته آمریکایی از آن با عنوان امپراتوری جدید ایران یاد می‌کند و در طول این ۳۶ سال غرب به‌خصوص آمریکا از همه توان خود با استفاده از 11 استراتژی  در صدد براندازی نظام مقدس جمهموری اسلامی است.

این مسئول افزود:نظام سلطه  11 استراتژی  از جمله  استراتژی هویج و چماق،پلیس خوب، پلیس بد ،مکانیسم ماشه ، شوک و بهت،چیکن استراتژی یا بازی بزدل ، قورباغه آب پز ، آنفولانزای نیویورکی برروی ایران پیاده کرده یادر حال انجام است که در هرکدام به نوعی شکست خورده است.

حجت الاسلام فیاضی اظهار کرد:در استراتژی شوک وبهت امریکا سعی داشت ایران را از درون و بیرون دچار فروپاشی کند و نمونه آن نیز فتنه 88 بود که با یاری خدواند و تدابیر رهبری و بصیرت مردم این حلیه ونقشه نیز نقش بر آب شد.

وی تصریح کرد:اما در استراتژی انفولانزای نیویورکی نظام سلطه سعی بر این دارد تنفر از اسلام حاکمیت و خانواده را بر روی ایران پیاده کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل یاد اور شد: در این استراتژی با ایجاد شبه علیه اسلام و ولایت فقیه ،دشمن می خواهد حس تنفر بین مردم ایجاد کند.

وی گفت:به ماه محرم نزدیک می شویم و همانطور که در فضای مجازی شاهد هستید هجمه ها سنگینی با شبهات مختلف  در حال اشتراک است.

این مسئول خاطر نشان کرد:دشمن ۶ میلیون شبه بر علیه ولایت فقیه تولید کرده و در عرصه های گوناگون اجتماعی که مهترین آنها فضای مجازی است در حال پخش است.

حجت الاسلام فیاضی اظهار کرد:در مبحث تنفر از خانواده با ایجاد شبکه های مختلف ماهواره ای دشمن سعی در حیا زدایی و ترویج روابط جنسی را بین محارم دارد که مقوله ای بسیار خطرناک است و باید دقت نظر کافی در این موارد را داشته باشیم.

وی در پایان سخنان خود گفت:داعش در حال اضمحلال است زیرا اعتقاد ات واهی که بر آن پافشاری می کرد را از دست داده گروهکی که اسیری از خود برجای نمی گذاشت و معتقد بود یا مرگ یا پیروزی ، اینک بر اعتقاد پیشین خود سست واسرای داعشی بیشتر شده است .

 

منبع:چشمه لر

 

ارسال نظرات