در مراسم اهدای تاج گل و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره)

ما با تفکر بسیجی به مردم، نظام و اسلام خدمت می‌کنیم

فرمانده سپاه تهران بزرگ در مراسم اهدای تاج گل و بیعت با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گفت: ما سعی کردیم در سپاه با تفکر بسیجی به مردم و به نظام و  اسلام خدمت کنیم
کد خبر: ۸۹۲۰۹۱۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ سردار محمد رضا یزدی در مراسم اهدای تاج گل و بیعت با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گفت:سپاه امروز با سرلوحه قرار دادن این سخن امام خمینی(ره) که فرمودند: "اگر تفکر بسیجی در کشور حاکم شود چشم طمع مستکبران از این کشور دور خواهد شد" در حال توسعه و بست این تفکر است.

سردار یزدی با بیان اینکه ما امروز وارث عمل و تفکر انقلابی امام خمینی(ره) هستیم اظهار داشت: کارکنان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با حضور در حرم امام به ایشان می گویند که ما با دوری از دنیا زدگی، خودکامگی و پرداختن به مطامع دنیا به دنبال راه شهدا و ترویج تفکر و عمل انقلابی امام خوبی ها هستیم.

 
فرمانده سپاه تهران افزود: آنچه که از فرمایشات امام(ره) همیشه سرلوحه کارمان بوده این است که به محرومین برسیم .
وی افزود :اگر تفکر بسیجی در کشور طنین انداز شود چشم طمع جهان خواران از کشورمان دور می شود، ما سعی کردیم در سپاه با تفکر بسیجی به مردم و به نظام و  اسلام خدمت کنیم و راهی را که امام فرمودند در حمایت از رهبری طی کنیم.

سردار یزدی خاطرنشان کرد: بسیجیان با بصیرتی که دارند در پس دستان زیبا و مخملی غربی‌ها چنگال‌های آهنین آنان را رصد می‌کنند و هرگز با آنان کنار نمی آیند.

ارسال نظرات