مجتبی خسروی:

آمریکا از الگو شدن ونزوئلا هراس دارد/استقلال، آزادی و عدالت سه آرمان مشترک مردم ایران و ونزوئلاست

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما: آمریکا از این هراس دارد که حرکت ملت ونزوئلا به یک سرمشق برای کشورهای آمریکای لاتین تبدیل شود در واقع آمریکا از بیداری مردم آمریکای لاتین و به خطر افتادن منافعش احساس خطر می‌کند.
کد خبر: ۸۹۲۰۹۲۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما روز گذشته در نشست همبستگی ایران و ونزوئلا که در سفارتخانه این کشور در تهران برگزار شد، گفت: آمریکا همه توانش را به کار برده تا از طرق مختلف همچون کودتا، تحریم اقتصادی، اقدامات خشونت آمیز و استفاده از رسانه‌ها به انقلاب مردمی بولیواری ونزوئلا را ساقط کند و البته جرم ونزوئلا این است که در مسیر استقلال گام برداشته است. 

وی افزود: آمریکا از این هراس دارد که حرکت ملت ونزوئلا به یک سرمشق برای کشورهای آمریکای لاتین تبدیل شود در واقع آمریکا از بیداری مردم آمریکای لاتین و به خطر افتادن منافعش احساس خطر می‌کند. 

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما گفت: ما دانشجویان انقلابی ایران مداخله غیرقانونی آمریکا در امور داخلی ونزوئلا، تحریم‌های یک جانبه، تهدید به حمله نظامی و اقدامات خصمانه را محکوم می‌کنیم. 

خسروی با بیان اینکه انقلاب ایران و ونزوئلا مشترکات زیادی دارند که از جمله این اشتراکات می‌توان به استقلال طلبی، آزادی خواهی، عدالت خواهی و مبارزه با امپریالیسم و استکبار اشاره کرد، اضافه کرد: مشترکات این دو کشور می‌طلبد که دوستی و همبستگی دو دولت بولیواری ونزوئلا و انقلاب اسلامی مردم ایران بیش از این تقویت شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال نظرات
آخرین اخبار