خبرهای داغ:
هفتمین دوره تربیت مربی مهد مساجد بسیج جامعه زنان کشور با برگزاری مراسم اختتامیه در حضور مربیان و بیش از 150 خواهر بسیجی از سراسر کشور، به همراه سخنرانی دکتر کبری خزعلی و تقدیر از استان های فعال در طول دوره، به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۹۲۰۹۴۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

 به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، دوره تربیت مربی مهدهای قرآنی مساجد که با حضور 150 مربی از سراسر کشور در تهران برگزار شد، پیش از ظهر امروز سه شنبه 28 شهریور ماه با برگزاری مراسم اختتامیه، در اردوگاه شهید میرحسینی به کار خود پایان داد.

شرکت کنندگان این دوره که از روز چهارشنبه 22 آغاز شده بود به مدت 70 ساعت تحت آموزش های مختلف قرار گرفتند و همچون سال گذشته قرار شد پس از بازگشت به استان‌ها و مطالعه ۱۰ جلد کتاب و ۵۰ ساعت آموزش غیرحضوری برای دریافت مجوز مربی گری در آزمون پایان دوره شرکت می‌کنند.

در آئین اختتامیه این دوره کبری خزعلی، نماینده شورای انقلاب فرهنگی در شورای عالی زنان پیرامون رسالت مربیان مهدهای مساجد در رویارویی با آموزه های غلط تحت امر استکبار به سخنرانی پرداخت و قرار شد محتوای این سخنرانی در قالب لوح فشرده در اختیار مربیان قرار گیرد.

در این مراسم که همراه با اجرای دکلمه و خاطره گویی بود، از بین همه استان ها از مسئولان غرفه های استان اصفهان، لرستان و قزوین که در طول دوره تولیدات و ابتکارات خود را در نمایشگاهی که در حاشیه این دوره برپا شده بود عرضه کردند، تقدیر به عمل آمد، همچنین در بخش نظم و هماهنگی شرکت در کلاس ها از نمایندگان استان های هرمزگان، کرمانشاه و آذربایجان شرقی  تقدیر شد.

در ادامه این مراسم از کمیته های پذیرش و اسکان، آموزش، فرهنگی، پشتیبانی و مدیر اردوگاه شهید میرحسینی تقدیر به عمل آمد.

این دوره، هفتمین دوره تربیت مربی مهد مساجد سراسر کشور بود که به همت سازمان بسیج جامعه زنان کشور در تهران برگزار شد و با برگزارش مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

ارسال نظرات