مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فریمان در حاشیه مراسم تجلیل ازبرگزیدگان جشنواره مالک اشتر:

«ظلم ستیزی»، «آزادگی و روحیه خود باوری» و «صدور انقلاب اسلامی» از برکات دفاع مقدس است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریمان گفت: «ظلم ستیزی»، «آزادگی و روحیه خود باوری» و «صدور انقلاب اسلامی» از برکات دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۹۲۰۹۴۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جلسه شورای اشراف نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریمان با حضور مسئول نمایندگی درناحیه، رابطین دفتر نمایندگی، ولی فقیه در حوزه‌های بسیج و مدیران قسمت‌های نمایندگی در محل دفتر مسئول نمایندگی ناحیه فریمان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام علی اصغر سلیمانی؛  ضمن عرض خیرمقدم و تبریک پیشاپیش هفته دفاع مقدس و عرض تسلیت ماه محرم، هفته دفاع مقدس را و برگرفته از قیام و حماسه خونین عاشورای امام حسین (ع) و نماد استقامت و پایداری ملت مسلمان و غیور ایران دانست.
 
وی در ادامه سخنرانی، «ظلم ستیزی»، «آزادگی و روحیه خود باوری» و «صدور انقلاب اسلامی» را از نتایج وبرکات ایستادگی مردم مسلمان ایران در دوران دفاع مقدس خواند و با اشاره به حوادث و وقایع در حال وقوع در جهان، جنایات ارتش میانمار رادر کشتار و تجاوز به مسلمانان مظلوم این کشور که با چراغ سبز آمریکا و در سکوت حامیان به اصطلاح حقوق بشر انجام می‌گیرد را محکوم کرد.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فریمان به تبیین و تشریح برنامه‌های حوزه نمایندگی و رسالت عظیم این نهاد مقدس در مجموعه سپاه و بسیج اشاره کرد و بصیرت‌بخشی و جلوگیری از ورود افکار منحرف و انجام کیفی مأموریت‌های نمایندگی در سطح حوزه‌های مقامت بسیج شهرستان را از رابطین حوزه‌های مقاومت خواستار شد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از ۲ نفر از رابطین بسیجی برگزیده نمایندگی، ولی فقیه که در سال ۱۳۹۵ و درچهارمین جشنواره مالک اشتر در سطح حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان حائزمقام برتر شده بودند، با اهداء کارت هدیه و لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات