خبرهای داغ:
مسئول مرکز آموزش کوثر سپاه با تاکید بر وارد کردن سیره اهل بیت(ع) در مجامع دانشگاهی گفت: باید پاسدار اصول تغییرناپذیر "نه شرقی، نه غربی" باشیم.
کد خبر: ۸۹۲۰۹۷۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، جواد ملکی در کارگاه بازخوانی رسالت‌های پاسداری از انقلاب اسلامی دوره تربیتی، تشکیلاتی شهید علی اکبر پیرویان ویژه کادر ناحیه بسیج دانشجویی فارس و مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی این استان اظهار داشت: باید به این یقین برسیم که منشا، منبع، اصل و فرع همه  علوم، اهل بیت(ع) هستند.

وی با تاکید بر وارد کردن سیره اهل بیت(ع) در مجامع دانشگاهی افزود: باید پاسدار اصول تغییرناپذیر "نه شرقی، نه غربی" باشیم.

مسئول مرکز آموزش کوثر سپاه بر وحدت حوزه و دانشگاه تاکید و تصریح کرد: دشمن نمی‌خواهد حوزه و دانشگاه به هم برسند و در این راستا برنامه‌ریزی می‌کند دشمن دست از سر ملت ایران برنخواهد داشت، از این رو باید مراقب باشیم.

وی با تاکید بر گنجاندن مخاطب‌شناسی در برنامه‌ها بیان کرد: کار فرهنگی را نباید با نگاه مادی و سودآوری انجام داد.

مسئول مرکز آموزشی کوثر سپاه با اشاره به خاکسپاری شهدای گمنام در دانشگاه‌ها، این اقدام را بسیار خوب و اثرگذار توصیف و خاطرنشان کرد: شهدای گمنام مدفون در دانشگاه‌ها سرمایه بی‌پایان معنوی در دانشگاه است.

ملکی با بیان اینکه مقام دانشجوی شهید را باید پاس داشت افزود: در دانشگاه‌ها باید فریضه امربه معروف و نهی از منکر را ترویج  داد و در این راستا نیز اقدامات لازم صورت گیرد.

مسئول مرکز آموزش کوثر سپاه با بیان اینکه عزت در تشریفات نیست و با آن به دست نمی‌آید عنوان کرد: ساده‌زیستی یکی از راه‌های رسیدن به عزت است علاوه بر آن باید از فکر باتجربه‌ها و پیشکسوتان و راهنمایی و مشاوره‌های این عزیزان در کارهای تشکیلاتی استفاده کرد. 

توسعه و تعالی را دو حرکت داخلی برای جمهوری اسلامی است 

حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین  نیز در این دوره اظهار داشت: استراتژی دراز مدت غربی‌ها، جنگ تمدن‌ها است که تمام شدنی نیست.

وی توسعه و تعالی را دو حرکت داخلی برای جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: موفقیت در رشد هر دو است  و باید همانند امام راحل و مقام معظم رهبری کارها را عملی کرد و این کارها زمینه ظهور را نیز فراهم می‌کند.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه مرزهای خونین تمام شدنی نیست به رشادت‌های مدافعان حرم اشاره و بیان کرد: شهید حججی‌ها فضای جامعه را عطرآگین می‌کنند.

عباسی بیان کرد: تبیین وجوب و انتقال به نسل بعد یکی از مسئولیت‌های حوزه قدرت نرم نظام است.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به موضوع ربوی بودن نظام بانکی کشور گفت: با انتشار بیشتر پول ارزش آن پایین می‌آید و خلق پول توسط دولت و نقدینگی توسط بانک صورت می‌گیرد از این‌رو مردم فقیرتر هستند.

عباسی با تاکید بر توحیدی بودن مبانی علوم انسانی اظهار داشت: باید جامعه توحیدی تشکیل شود چراکه  ما انقلاب کردیم تا جامعه توحیدی را رقم بزنیم.انقلاب اسلامی تکثیر شده است و این نهضت، چارچوب دارد.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه در بحث ولایت و نظام با کسی تعارف نداریم، خاطرنشان کرد: با نشان دادن کارآمدی نظام و افزایش آن، اعتماد مردم نیز افزایش پیدا می‌کند.

ارسال نظرات