برگزاری 76عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در لردگان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان از اجرای بالغ بر 76 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۱۰۲۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ دوم پاسدار سید مسعود موسوی در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم، ایام حزن و اندوه اهل بیت (علیه السلام) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: برنامه های سی و هفتمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس با محوریت ماه محرم و فرهنگ عاشورا در سطح شهرستان لردگان اجرا می شود.

وی، افزود: دفاع مقدس آیینه تمام نما از رشادت ها، جانفشانی ها و دلیری های سربازان اسلام در برابر رژیم بعث عراق و حامیان منطقه ای و جهانی آن رژیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان تصریح کرد: دفاع مقدس بار دیگر نشان دهنده پیروزی خون بر شمشیر بود، همانگونه که در کربلا خون بر شمشیر پیروز شد، در دفاع مقدس نیز با حرکت سربازان اسلام در راه حسین ابن علی (علیه السلام ) بار دیگر خون بر شمشیر پیروز شد.

سرهنگ موسوی، ادامه داد: حرکت در مسیر حضرت ابا اعبدالله (علیه السلام) و شهدای اسلام و انقلاب تا مادامی که جان در بدن داریم ادامه پیدا خواهد کرد.

وی،  گفت: بیش از 76عنوان برنامه ازجمله؛ غبار روبی از گلزار شهداء و زیارت عاشورا، برگزاری دعای پرفیض ندبه، برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس، برگزاری صبحگاه مشترک، دیدار با خانواده معظم شهداء، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با ائمه جمعه و جماعت، پیاده روی عمومی، جلسات بصیرتی و روشنگری، یادواره های شهدا و آبروی محله، همایش زینبیون و مراسم شیر خوارگان حسینی و ...، به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان لردگان می شود.

ارسال نظرات