مسؤول کشتارگاه حسینیه اعظم زنجان:

500 خادم در واحد کشتار حسینیه اعظم زنجان فعالیت می کنند

500 خادم در واحد کشتار حسینیه اعظم زنجان فعالیت می کنند، 180 نفر از این تعداد از نیروهای کشتارگاه صنعتی مروارید و بقیه از خادمان حسینیه هستند.
کد خبر: ۸۹۲۱۰۲۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسؤول کشتارگاه حسینیه اعظم زنجان در جلسه هیأت امنای حسینیه اعظم و مسؤولان کشتارگاه صنعتی مرواری از فعالیت 500 خادم در واحد کشتار حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: فعالیت خادمین کشتار از روز گذشته با قربانی و ذبح گوسفندان طرح نذر نیابتی آغاز می‌شود.

کریم یوسفیان افزود: کنترل ورود و خروج انتظامات  آمار، سلاخی، ناظرین شرعی دامپزشکی، آلایش، پوست کنی، توزین ، حمل لاشه از جمله فعالیت خادمین در کشتارگاه‌ حسینیه اعظم زنجان است.

مسؤول کشتارگاه حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه این نذورات توسط گروه‌های ذکر شده ذبح ، سلاخی و توسط دامپزشک کنترل می‌شود، تصریح کرد: از دیگر وظایف کشتارگاه شستشو ، توزین و حمل قربانی‌ها است.

وی وظیفه واحد کشتار حسینیه اعظم زنجان را سلاخی، پوست کنی و جداسازی آلایشی قربانی‌های مسیر دسته عزاداری در روز هشتم محرم اعلام کرد و افزود: عمل به نیات طرح نیابتی عزاداران حسینی دیگر مناطق ایران و حتی جهان هم از وظایف این واحد است.

یوسفیان به فعالیت حدود 500 خادم در واحد کشتار حسینیه اعظم زنجان اشاره کرد و گفت: 180 نفر از این تعداد از نیروهای کشتارگاه صنعتی مروارید و بقیه از خادمان حسینیه هستند.

گفتنی است، این جلسه در راستای هماهنگی مورد نیاز برای روز هشتم محرم برگزار شد و کشتارگاه صنعتی مروارید حدود 25 کیلومتری زنجان مستقر است.

ارسال نظرات