خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان خبر داد؛
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج)سمنان از اجرای بیش از 750عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۱۰۴۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازسمنان،علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سپاه استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: مردم غیور این سرزمین در طولانی ترین جنگ قرن بیستم توانستند در مقابل 40 کشور ایستادگی کنند و کشور را در جنگ حق و باطل به پیروزی برسانند.

وی با اشاره بر وظایف رسانه ها ادامه داد: رسانه ها باید از مرحله دانش بنیانی عبور کنند و به بینش بنیانی برسند؛ به این معنا که یک رسانه باید در باورها و اعتقادات مخاطب تأثیرگذار باشد.

خالقیان تصریح کرد: شخصیت بزرگ امام راحل توانست با الهام گرفتن از تعالیم اسلامی، انقلاب را رقم بزند؛ اکنون رسانه ها موظفند اطلاعات دفاع مقدس را طوری انتقال دهند که نسل آینده را انقلابی و پای کار در این زمینه بار بیاورند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: همه جبهه های مقاومت اکنون با الگوگیری از عاشورا و با فرهنگ عدالت خواهی در حال پیشروی هستند؛ امیدواریم ما هم بتوانیم با فرهنگ عاشورایی در حفظ انقلاب بیش از پیش کوشا باشیم.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس امسال با شعار معنویت، اقتدار نیروهای مسلح و وحدت ملی آغاز می شود و شعار اصلی این هفته"من یک انقلابی ام" است.

خالقیان ادامه داد: در هفته دفاع مقدس امسال در استان سمنان بالغ بر 750 عنوان برنامه برگزار می شود که از این تعداد برنامه 212 برنامه جزء برنامه های شاخص قرار گرفته است.

وی بیان کرد: یادواره شهدای تدارکات و اجلاسیه شهدای بهداشت و درمان از ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس بود که برگزار شد؛ رژه ی نیروهای مسلح، همایش پیاده روی خانوادگی، همایش بزرگ رزمندگان دفاع مقدس در حسینیه شهدای گمنام، آیین بازگشایی مدارس با دیدگاه مدرسه محوری و با روحیه انقلابی، گلباران مزار شهدا، دیدار با نمایندگی ولی فقیه در استان از جمله برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس است.

بر اساس این گزارش، عناوین روزشمار هفته دفاع مقدس «معنویت،اقتدار نیروهای مسلح،وحدت ملی»؛ «علم و فناوری جوانان و سربازان»؛ «ولایتمداری،همبستگی ملی و دفاع همه جانبه»؛ « اقتصادمقاومتی،خودباوری،پشتیبانی اصناف»؛ «بصیرت افزایی،دشمن شناسی،بیداری اسلامی،استکبار ستیزی»؛ « رزمندگان،پیشکسوتان زنان اسوه های صبر و مقاومت»؛ «شهیدان جانبازان،آزادگان و ایثارگران» و « فرماندهان، عزتمداران،حماسه آفرینان» است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها