دکتر میربدیعی گفت: بیش از 40 نفر از دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در آزمون پذیرش دستیاری رشته‌های تخصصی بالینی پزشکی پذیرفته شدند.
کد خبر: ۸۹۲۱۰۴۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با تبریک این دستاورد بزرگ به دانشجویان، اساتید و کارکنان حوزه پزشکی این دانشگاه گفت: بیش از ۴۰ نفر از دانشجویان و دانش‌آموختگان این دانشگاه در آزمون ذکرشده پذیرفته شدند که این مهم مایه افتخاری برای شهرستان شاهرود و مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و واحد دانشگاهی شاهرود است.
دکتر سید حسین بدیعی با اشاره به اینکه آمار قبولی‌ها بیش از این است افزود: این‌که نمی‌توانیم آمار دقیقی را از قبولی‌ها بدهیم برای این است که عده‌ای از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند و وقتی برای دریافت مدرک خود به دانشگاه مراجعه می‌کنند سیستم متوجه می‌شود که وی در دوره‌های تخصص پذیرفته‌شده است بنابراین ممکن است تعداد بیشتری قبول‌شده باشند که فقط در مراجعه آن‌ها به دانشگاه می‌توانیم آمار قبولی آن‌ها را داشته باشیم.
وی بابیان اینکه این تعداد قبولی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در دوره‌های تخصص پزشکی مایه مباهات و افتخار برای پذیرفته‌شدگان، خانواده‌هایشان، دانشگاه و شهرستان شاهرود است اظهار کرد: خوشبختانه این آمار هرسال بیشتر می‌شود و این نشان از تلاش و لیاقت این عزیزان و همچنین بسترسازی و آموزش خوب اساتید رشته پزشکی این واحد دانشگاهی است.
بدیعی با تأکید بر حرکت روبه‌جلوی دانشگاه در همه ابعاد تصریح کرد: در حوزه پزشکی و بیمارستان دانشگاه به‌زودی اخبار خوبی منتشر می‌شود که تماما انتفاع آن برای مردم عزیز شهرستان شاهرود و استان سمنان است.
وی بار دیگر از اساتید و کارکنان خود به خاطر همه زحماتشان در حوزه پزشکی و دیگر حوزه‌ها تشکر کرد و گفت: چند روز پیش نیز در خبر‌ها دیدیم که یکی از دانشجویان پزشکی ما توانست مدال برنز المپیاد کشوری دانشجویان پزشکی در بخش استدلال بالینی را کسب کند که این اتفاق در بین دانشجویان پزشکی این واحد دانشگاهی بی‌نظیر بود و مایه افتخار همه است.
ارسال نظرات