خبرهای داغ:
امام جمعه اهر در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه خدمت به مردم نیازی به سیاسی بازی ندارد، گفت: امروز ما در مسئولیتمان نباید ادعای اربابی کنیم چون مسئولیت‌ها گذراست و باید در راه خداوند متعال و خالصانه برای مردم خدمت کنیم.
کد خبر: ۸۹۲۱۰۵۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده  با بیان اینکه تعامل و همکاری باید در بین تمامی مسئولان ادارات و نهادها نهادینه شود، گفت: همه در توسعه و آبادانی سهیم هستند و اگر مسئولی خالصانه در راه خداوند متعال خدمت گذاری کند به طور قطع مورد قبول خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه ادارات، ستاد امر به معروف و نهی از منکر را راه‌اندازی کنند، اظهارکرد: امر به معروف و نهی از منکر اگر در تمامی امور جاری و ساری شود به یقین بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه قابل‌ حل خواهد بود.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس خود را به جهانیان شناساند و اکنون به اقتدار دست‌یافته است گفت: تجربیات دفاع مقدس باید به نسل‌های جوان انتقال یابد.
حاجی‌زاده با اشاره به بازگشایی مدارس هم گفت: همه مسئولان در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان نقش دارند و هر کسی در هر مقطعی همچون ایام بازگشایی مدارس باید وظیفه خود را انجام دهد.
امام جمعه اهر به حضور میلیون‌ها نفر در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی اشاره و خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی برگرفته از قیام خونین عاشوراست.
رئیس دادگستری شهرستان اهر هم گفت: بیکاری جوانان از جمله مشکلاتی است که مردم شهرستان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و این معضل اجتماعی نیز با حمایت از سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران رفع می‌شود در حالی که سرمایه‌گذار با موانع متعددی روبه‌روست.
حجت‌الاسلام محمدعلی نظری اظهارکرد: دستگاه قضایی شهرستان اهر آماده حمایت از تمامی کسانی که در فکر توسعه و آبادانی شهرستان هستند بوده و در کنار مسئولین و سرمایه‌گذاران حضور دارد.
وی با اشاره به اینکه مسئولین خادمین مردم هستند و مسئولیت‌های کنونی امانتی از سوی پروردگار متعال در اختیار ماست، افزود: شهرستان اهر در مقایسه با شهرستان‌های همجوار از پیشرفت چندانی برخوردار نبوده و کمبودها قابل کتمان نیست.
وی با بیان اینکه معابر عمومی شهر اهر بهداشت مناسبی ندارند، گفت: اگر مسئولی به وظیفه ذاتی خود عمل نکند دستگاه قضایی در قبال آن مسئول وظیفه‌ای دیگر دارد.
رئیس دادگستری شهرستان اهر یکی از وظیفه‌های خطیر دستگاه قضایی دفاع از حقوق عامه مردم و حقوق شهروندی عنوان کرد و افزود: برای دفاع از حقوق مردم با کسی شوخی نداریم و اگر زمانی مشاهده کنیم حقوق مردم ضایع‌ شده با مسببان برخورد قاطعی خواهیم داشت.

ارسال نظرات