نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلات:

اگر ما به واقعه‌ی غدیر می پرداختیم هرگز عاشورا اتفاق نمی افتاد

غلامحسن تسخیری در جمع بررسی آسیب ها و تهدیدات فرهنگی و همچنین تبیین آتش به اختیار با حضور اقشار مختلف روحانیون استان، ائمه ی جماعت، اساتید حوزه و با سخنرانی فرمانده سپاه قدس گیلان و همچنین مسئول دفتر حوزه نمایندگی در سپاه قدس گیلان در سالن شهید یوسفی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۰۶۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) نشست بررسی آسیب ها و تهدیدات فرهنگی و همچنین تبیین آتش به اختیار با حضور اقشار مختلف روحانیون استان، ائمه ی جماعت، اساتید حوزه و با سخنرانی فرمانده سپاه قدس گیلان و همچنین مسئول دفتر حوزه نمایندگی در سپاه قدس گیلان در سالن شهید یوسفی برگزار شد.

غلامحسن تسخیری به مصادف شدن ماه محرم و هفته ی دفاع مقدس پرداخت و گفت امروز عاشورای ما دفاع مقدس ماست و خاطرنشان کرد: اگر ما به واقعه غدیر می پرداختیم هرگز عاشورا اتفاق نمی افتاد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه: امروز اگر از بیان ارزش های انقلابی خودداری کنیم عاشورای انقلاب را تجربه خواهیم کرد، تصریح کرد: جهان با تمام قوا به مبارزه با انقلاب درآمد اما دیدیم که همه ی آنها شکست خوردند.

وی با بیان اینکه: امروز دریک قدمی تحقق فرمان حضرت امام هستیم، افزود: امام گفت راه قدس از کربلا می گذرد که همه ی اینها برگرفته از دفاع مقدس بود.

حجت الاسلام تسخیری ضمن اشاره به اینکه: یاران امام خمینی سرشار از عرفان و شوق شهادت‌اند تصریح ذاشتن فرهنگ جبهه و جهاد بود که شهید حججی را پرورش داد

وی به صبر مادران شهدا اشاره کرد و در ادامه بیان کرد: همان مظاهر روز و شب عاشورا مانند نماز، روزه، قرائت قرآن در دفاع مقدس دیده می شد.

غلامحسن تسخیری با تاکید بر اینکه: صبوری مادران شهدا نیز جلوه ای از صبوری کاروان عاشوراست، بیان داشت: در هردو جریان قیام امام حسین و انقلاب اسلامی از بچه ی شیر خوار تا پیرمردها را می توانست یافت.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه: جبهه ی 8سال دفاع مقدس جلوه گاه دانشگاه ها و یادگرفتن‌هاست، تصریح کرد: پایان عاشورای دفاع مقدس همانند عاشورای کربلا تمام نشدنی است و برای همیشه در حافظه ی مردم جا کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار