سردار عبدالله پور بیان کرد: حکمیت می بایست مساله‌ی رفاه اجتماعی را حل کند که متاسفانه این دولت نتوانسته انتظارات موجود را برآورده کند.
کد خبر: ۸۹۲۱۰۷۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) نشست بررسی آسیب ها و تهدیدات فرهنگی و همچنین تبیین آتش به اختیار با حضور اقشار مختلف روحانیون استان، ائمه ی جماعت، اساتید حوزه و با سخنرانی فرمانده سپاه قدس گیلان و همچنین مسئول دفتر حوزه نمایندگی در سپاه قدس گیلان در سالن شهید یوسفی برگزار شد.

عبدالله پور گفت: افرادی که انقلاب را به ثمر نشاندند دیگر در بدنه‌ی امور نیستند و اینک افرادی بر راس امور هستند که نه انقلاب را دیدند و همچنین جنگ تحمیلی را ندیده‌اند

وی تصریح کرد: تعداد انقلابیون در دهه‌ی 60 کم بود و فقط چند صد هزار خانوار پای این انقلاب ماندند و در دوران دفاع مقدس شرکت کرده و حضور داشتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: حکمیت می بایست مساله ای رفاه اجتماعی را حل کند که متاسفانه این دولت نتوانسته انتظارات موجود را برآورده کند.

محمد عبدالله پور با اشاره به اینکه: در هر حوزه ای می توان آتش به اختیار عمل کرد و موفق بود به شرط آنکه گوش به فرمان ولی فقیه زمان بود، افزود: جهت آتش به اختیار باید به گونه ای باشد که جهت آن مشخص باشد و باید به سمت دشمن شلیک کرد.

وی با اشاره با بیان اینکه: همیشه شروع کارهای فرهنگی سخت است، تصریح کرد: در آتش به اختیار کار باید گروهی باشد، باید با پشتوانه ی خردورزانه‌ای باشد تا اثر گذار باشد.

 

ارسال نظرات