خبرهای داغ:
مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان و دبیر همایش بزرگ آمرین به معروف و ناهیان از منکر:
مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان از برگزاری همایش همایش بزرگ آمرین به معروف و ناهیان از منکر در استان گلستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۱۰۸۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام علی اکبر محمدی مهر ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگار بسیج از همایش بزرگ آمرین به معروف و ناهیان از منکر استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: این همایش با همکاری قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه نینوا استان روز دوشنبه سوم مهرماه سال 96 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی ساعت 9 صبح برگزار می شود.

وی هدف از همایش را موج آفرینی در جهت احیا امر به معروف و نهی از منکر است عنوان کرد و گفت: کسانی که در این عرصه شرکت می کنند و در جلسات حضور دارند افرادی هستند که دغدغه امر به معروف نهی از منکر دارند.

دبیر همایش بزرگ آمرین به معروف و ناهیان از منکر با اشاره به اینکه ایام محرم است و در این ایام هفته امر به معروف و نهی از منکر آغاز می شود، خاطرنشان کرد: آغازین روز ماه محرم معانی مختلفی دارد از جمله اینکه بزرگترین انگیزه قیام امام حسین علیه السلام مسئله امر به معروف و نهی از مـنکر است که این دو از مـهم تـرین ارکان دین است و امام در درجه اول مسئول اجرای این امر مهم اسلامی است.

حجت الاسلام محمدی مهر با بیان اینکه این همایش در هفته دفاع مقدس اجرا می شود، گفت:  تک تک شهدا شهدای امر به معروف و نهی از منکر هستند و هر شهیدی که پا در عرصه مجاهدت و خطوط مقدس گذاشته برای دفع شر و منکری به جبهه اعزام شده است.

به گفته وی؛ در حال حاضر بزرگترین منکر وجود مستکبری چون ایالات متحده آمریکا و استکبار جهانی می باشد ؛ امروز دشمن در کشور ما دو هدف را دنبال می کند اول برداشتن چادر و حجاب از سر زنان و دوم خالی کردن مساجد که بنا به تعبیر رهبر کبیر انقلاب سنگر های مقاومت می باشند .

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: مطمئنا اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه جایی نداشته باشد اشرار بر ملت مسلط میشوند و تاریخ پر است از نمونه های این کوتاهی جوامع که زمینه را برای تسلط افرا بی دین و شرور فراهم کرده اند.

حجت الاسلام محمدی مهر در پایان تصریح کرد : در حوزه آموزش به مردم در خصوص شرایط و روشهای امر به معروف کم کاری هایی صورت گرفته است که این مجموعه سعی دارد تا با برگزاری آموزش های مختلف این خلع را جبران نماید و انشاالله این همایش گامی موثر در این مهم باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها