فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

دستگیری ۱۴۶ مجرم اینترنتی طی ۶ ماه نخست امسال در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه بیش از سه هزار سایت مجرمانه متلاشی شده است، گفت: در این خصوص فراوانی جرم در رابطه با مزاحمت اینترنتی و برداشت غیرمجاز صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۹۲۱۱۰۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان سردار محمد مهدیان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم اظهار داشت: برای مناسبت‌های پیش رو طرح‌هایی ویژه‌ای تدوین شده تا امنیت در جامعه ایجاد شود.


وی افزود: در ایام محرم طرح‌های ویژه‌ای داریم تا از عزاداران حسینی مواظبت کرده و امنیت را برای آن‌ها ایجاد کنیم.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به بازگشایی مدارس عنوان کرد: در این زمینه نیز برنامه‌هایی جهت انجام اقدامات امنیتی و ترافیکی طرح‌ریزی شده تا مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.


دستگیری ۱۴۶ مجرم اینترنتی طی ۶ ماه نخست امسال در لرستان

مهدیان نسب به جرائم اینترنتی اشاره کرده وگفت: طی ۶ ماه نخست امسال ۱۵۱ فقره پرونده جرائم اینترنتی کشف شد.

وی تصریح کرد: ۱۴۶ مجرم اینترنتی نیز در این رابطه دستگیر کردیم.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه بیش از سه هزار سایت مجرمانه متلاشی شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص فراوانی جرم در رابطه با مزاحمت اینترنتی و برداشت غیرمجاز صورت گرفته است.

۱۰۴ باند سرقت طی ۶ ماهه نخست امسال متلاشی شد

وی در این رابطه عنوان کرد: با متلاشی شدن ۱۰۴ باند سرقت طی ۶ ماهه نخست امسال، ۳۳۵ نفر سارق نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: در حوزه قاچاق کالا نیز ۳۱ باند متلاشی کردیم.

مهدیان نسب ادامه داد: بیش از ۴۲ میلیارد تومان کالای قاچاق نیز کشف گردید.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه تشدید مبارزه با قاچاق کالا در حال انجام وظیفه هستیم، تصریح کرد: در حوزه قاچاق کالا ۳۰ درصد افزایش ریالی داشتیم.

دو تن مواد مخدر طی ۶ ماهه نخست امسال کشف شد

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: با همکاری سازمان مبارزه با مواد مخدر همکاران ما در حوزه مبارزه با مواد مخدر دو تن مواد مخدر کشف کردند.

مهدیان نسب گفت: ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر قاچاقچی، توزیع کننده و معتاد متجاهر دستگیر شده است.

وی تاکید کرد: به شدت به دنبال کسانی هستیم که اقدام به فروش مواد مخدر به جوانان می‌کنند و با آن‌ها با جدیت برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه با موتور سیکلت‌های مزاحم برخورد می‌شود، گفت: در این زمینه طرح توقیف موتور سیکلت‌های مزاحم تدوین شده است.

مهدیان نسب با اشاره به اینکه در حوزه مغایرت اجتماعی بیش از ۴۰۰ تخته بنر نصب شده است، عنوان کرد: ۶ هزار بروشور نیز توزیع شد و موضوع این کار‌های فرهنگی، راهنمایی و ارتقا حجاب و عفاف بود.

کاهش ۱۶ درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های لرستان

وی در این رابطه گفت: در حوزه پلیس راهور ۱۱ درصد افزایش تصادفات فوتی درون شهری داشتیم که برای مقابله با آن اصلاح هندسی خیابان‌ها را با کمک دستگاه‌های متولی در دستور کار قرار دادیم.

مهدیان نسب عنوان کرد: ۱۶ درصد کاهش تصادفات فوتی در جاده‌های لرستان نیز داشتیم که طبق آن ۳۶ نفر کمتر نسبت به مدت مشابه سال قبل فوت شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۸۲ نقطه حادثه‌خیر در استان شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: ۴۷ نقطه حادثه‌خیز در اولویت برای اصلاح در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در حوزه جاده‌ای نیز با نصب دوربین پایش و ساماندهی هوشمند نظارتی تلاش داریم تا با تصادفات جاده‌ای مقابله کنیم.

سامانه ۱۹۷ راهی برای ارائه پیشنهادات و انتقادات مردم به نیروی انتظامی

مهدیان نسب عنوان کرد: سامانه ۱۹۷ جهت ارائه پیشنهادات و انتقادات و همچنین تقدیر و تشکر مردمی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: طبق آمار ارائه شده افزایش تقدیر از پلیس از جانب مردم داشتیم و این در حالی است که جلسات چهره به چهره نیز هر ۱۵ روز یک مرتبه با مردم برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۸۰۶ نفر در این جلسات حضور یافته و ۱۰ هزار و ۷۶۰ مورد نیز از سامانه فعالیت شده است.

مهدیان نسب خاطر نشان کرد: ۴۶ درصد تماس‌ها جهت درخواست مشاوره برقرار شده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد پرونده‌های مشاوره‌ای نیز منجر به صلح و سازش پایدار شده و معتقدیم که این آمار باید به صد در صد برسد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات