بوشهرـ جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: زنگ امربه‌معروف و نهی از منکر با حضور مسئولین در مدارس این شهرستان نواخته شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۱۲۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  غلامعباس احمدی پیشاپیش ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالحسین(ع) تیسلت عرض کرد و اظهار داشت: تاکنون جلسات مختلفی برای بهتر برگزار شدن هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان گرفته شده است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف قیام اباعبدالله الحسین(ع) احیاء فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر بوده است، افزود: با پیگیری های صورت گرفته تلاش داریم در این هفته برنامه‌های متنوعی در جهت احیاء این فریضه برگزار شود.

احمدی از نواختن زنگ امربه‌معروف در مدارس شهرستان دشتی خبر داد و گفت: نشست کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه با رویکرد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در این هفته برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تجمع کارمندان با رویکرد امربه‌معروف و نهی از منکر توسط حوزه اداری بسیج انجام می‌شود، گفت: همچنین در این هفته تجمع خواهران بسیجی و حوزه‌های علمیه در شهرستان دشتی انجام می‌شود.

احمدی با تاکید بر اینکه اجتماع بازاریان و اصناف و گردهمایی طلایه‌داران گروه‌های امربه‌معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: در آخرین روز از هفته امربه‌معروف شاهد تجمع حوزه‌های علمیه با رویکرد تبیین امربه‌معروف و نهی از منکر در این شهرستان هستیم.

ارسال نظرات